Citroën ami 6 1968 restauratie
-
- Las Expert
- Contacteer:
een maat van mij heeft thuis een spuitcabine gemaakt van sandwichpanelen en met een allemachtige dikke afzuiging.
Maar het stralen is erg zwaar en inspannend werk en daarbij komt ook nog dat het toch wel redelijk traag is en dat je een dikke comprosser nodig hebt, die had hij ook maar die had er zelf heel soms moeite mee.
De onderkant heb ik eerst natuurlijk helemaal tektiel vrij gemaakt! Ik had de mazzel dat hier van die witte tektyl onder zat en deze vliegt er zo af met een staalborstel, de rest heb ik er met een lamellenschijf eraf gehaald. Maar dat was ook een dag werk.
Ben blij dat het er nu op zit en de gehele onderkant staat nu in de epoxy en tektyl!
Maar het stralen is erg zwaar en inspannend werk en daarbij komt ook nog dat het toch wel redelijk traag is en dat je een dikke comprosser nodig hebt, die had hij ook maar die had er zelf heel soms moeite mee.
De onderkant heb ik eerst natuurlijk helemaal tektiel vrij gemaakt! Ik had de mazzel dat hier van die witte tektyl onder zat en deze vliegt er zo af met een staalborstel, de rest heb ik er met een lamellenschijf eraf gehaald. Maar dat was ook een dag werk.
Ben blij dat het er nu op zit en de gehele onderkant staat nu in de epoxy en tektyl!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Las Expert
- Contacteer:
niet stil gezeten!
Alle assen, remtrommels,veerpotten, klipjes, stangetjes, steuntjes, binnenschermen, chassis en ga zo maar door zijn gespoten!!
Dit waren toch weer enkele weken werk.
Nu kan het chassis opgebouwd worden en de koets kan geschuurt en gespoten worden.
Maar dat gebeurd waarschijnlijk volgende jaar.
Ik moet eerst plaats maken voor enkele andere restauratie projecten.
Paar foto´s nog
word vervolgd
Alle assen, remtrommels,veerpotten, klipjes, stangetjes, steuntjes, binnenschermen, chassis en ga zo maar door zijn gespoten!!
Dit waren toch weer enkele weken werk.
Nu kan het chassis opgebouwd worden en de koets kan geschuurt en gespoten worden.
Maar dat gebeurd waarschijnlijk volgende jaar.
Ik moet eerst plaats maken voor enkele andere restauratie projecten.
Paar foto´s nog
word vervolgd
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Las Expert
- Contacteer:
Dank u dank u!
Eigenlijks ben ik er totaal niet echt veel mee bezig momenteel! wat wel wat jammer is maar de temparatuur werkt niet mee.
Wat wel mooi is dat je nu mooi de motor en bak kan klaar maken.
Toevallig ben ik nu weer bij mijn maatje bezig met een andere 2cv die wat oppervlakte roest en moet worden bij gespoten! Hij heeft ook nog een project in de hoek staan wat hij eigenlijk ook af moet. Samen met hem overlegt en besproken dat ik deze winter de ami daar meschien heen sleep dat we met z'n 2en elk ons eigen project samen in 1 schuur gaan afmaken!
Is gezellig en dan komt zijn en de ami dus weer wat sneller klaar!
Word vervolgd!
Eigenlijks ben ik er totaal niet echt veel mee bezig momenteel! wat wel wat jammer is maar de temparatuur werkt niet mee.
Wat wel mooi is dat je nu mooi de motor en bak kan klaar maken.
Toevallig ben ik nu weer bij mijn maatje bezig met een andere 2cv die wat oppervlakte roest en moet worden bij gespoten! Hij heeft ook nog een project in de hoek staan wat hij eigenlijk ook af moet. Samen met hem overlegt en besproken dat ik deze winter de ami daar meschien heen sleep dat we met z'n 2en elk ons eigen project samen in 1 schuur gaan afmaken!
Is gezellig en dan komt zijn en de ami dus weer wat sneller klaar!
Word vervolgd!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970