2cvnl forum-app?
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Daarvoor heb ik een oude pc in de garage staan.David schreef:Aaaaah ooooo wacht even............ daar had ik nog niet aan gedacht!!!
Tijdens het klussen, dat is een verd^$%^& goeie.
Daar gebruik ik regelmatig het forum voor!
Mwaoh nu zie ik het nut er toch wel van in.
Geen vette vingers op een tablet of telefoon en als het toetsenbord te vies is geworden koop ik voor 3 Euro een nieuwe bij de Action.
-
- Heavy user
-
- Heavy user
ik heb er ook pas sinds kort een, maar wat een zegen! vooral treintijden checken bij vertraging, saldo checken, geld overboeken, foto's maken, je flickr account altijd bij je en van dat soort dingen.
en dingen als facebook, 2cv.nl ed doe ik gewoon lekker in de trein en zit ik thuis nauwelijks meer achter de computer.
en begrijp me niet verkeerd hoor, zonder, kun je prima leven.
maar das net zoiets als 15 jaar geleden internet. toen was dat ook meer leuk dan noodzakelijk en kijk nu
en dingen als facebook, 2cv.nl ed doe ik gewoon lekker in de trein en zit ik thuis nauwelijks meer achter de computer.
en begrijp me niet verkeerd hoor, zonder, kun je prima leven.
maar das net zoiets als 15 jaar geleden internet. toen was dat ook meer leuk dan noodzakelijk en kijk nu
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Heavy user
ik zeg toch ook niet dat iedereen aan een smartphone moet of het uberhaupt handig zou moeten vinden???Thijs schreef:Eeeh, ik heb hier geen trein.
Als ik op mijn werk ben dan staat er een computer voor mijn neus.
Thuis heb ik een vaste computer en een laptop.
In de auto mag je die telefoon niet eens aanraken...
Waar moet ik nou met die slimme-telefoon gaan prutsen?!?
en idd heb ik ook al wel het forum geraadpleegd terwijl ik in de loods aan het sleutelen was. en nee, daar heb ik geen computer of vast internet. ik heb hier dan wel een trein, maar geen eigen lap grond met een grote schuur naast mn huis. dus tsja ieder zn ding
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
-
- Heavy user
-
- Gebruiker
Tapatalk
Even terug naar de grote ham-vraag, gericht op de forum admins:
Zijn er concrete plannen om het 2cv forum bij Tapa talk aan te melden en de plugin te installeren?
Het forum veranderd er op geen enkele manier door, maar voor zij die daar interesse in hebben is het 2cv forum ineens fantastisch bruikbaar op de iPad, iPhone, Blackberry, Android etc.
Door deze app, die mensen zelf moeten downloaden, is het forum heel goed leesbaar op een tablet of telefoon. Als je nu naar het 2cv forum gaat op een tablet krijg je inderdaad het gevoel dikke worstvingers te hebben, en met Tapatalk (betaalde app) of Forumrunner (gratis app) is alles ineens goed leesbaar + bedienbaar.
Een grote aanrader!
De plugin werkt met bijna alle forumsoftware samen en is gratis.
Ik zou het forum weer veel vaker gaan bezoeken en meedoen in discussies als het via mijn iPad kan.
Zijn er concrete plannen om het 2cv forum bij Tapa talk aan te melden en de plugin te installeren?
Het forum veranderd er op geen enkele manier door, maar voor zij die daar interesse in hebben is het 2cv forum ineens fantastisch bruikbaar op de iPad, iPhone, Blackberry, Android etc.
Door deze app, die mensen zelf moeten downloaden, is het forum heel goed leesbaar op een tablet of telefoon. Als je nu naar het 2cv forum gaat op een tablet krijg je inderdaad het gevoel dikke worstvingers te hebben, en met Tapatalk (betaalde app) of Forumrunner (gratis app) is alles ineens goed leesbaar + bedienbaar.
Een grote aanrader!
De plugin werkt met bijna alle forumsoftware samen en is gratis.
Ik zou het forum weer veel vaker gaan bezoeken en meedoen in discussies als het via mijn iPad kan.
Broem, dat zouden meer mensen moeten doen