Nieuwe "oude" eend.
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Ed147
- Veelvuldig poster
Vanmorgen een donor eend behoorlijk kaal geplukt!
Volgende week ga ik de rest halen, dus de plaatdelen.
Nee, het is niet zonde.
Dit ding is op de meest vreemde plaatsen rot, en er zitten geen papieren meer bij.
Ik heb de complete carburateur, met spruitstukjes en olie vulpijp ook mee genomen.
Als iemand interesse heeft, hoor ik het graag!
Volgende week ga ik de rest halen, dus de plaatdelen.
Nee, het is niet zonde.
Dit ding is op de meest vreemde plaatsen rot, en er zitten geen papieren meer bij.
Ik heb de complete carburateur, met spruitstukjes en olie vulpijp ook mee genomen.
Als iemand interesse heeft, hoor ik het graag!
2cv6 Charleston grijs/grijs
Mitsubishi Pajero Pinin
Suzuki Grand Vitara 2004
Mitsubishi Pajero Pinin
Suzuki Grand Vitara 2004
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Als het wagentje toch gesloopt wordt, zou ik ook het deel zonder derde zijruit ruim meenemen.... Zomaar. Omdat je dit op iedere eend kan overzetten...
En het motorblok en de bak en de aandrijfassen en de assen en de draagarmen en het dashboard en de achterbank en de voorstroelen (natuurlijk beide met bevestigingsmiddlen. enzovooort ed147
De achterbank, voorbumper en het spruitstuk wil ik wel hebben. Ruilen voor modellen? Mogelijk ook interesse in andere delen. pm me maar. Jammer als dit soort, te reviseren spul verdwijnt nietwaar. Wat voor carburateur is het?
En het motorblok en de bak en de aandrijfassen en de assen en de draagarmen en het dashboard en de achterbank en de voorstroelen (natuurlijk beide met bevestigingsmiddlen. enzovooort ed147
De achterbank, voorbumper en het spruitstuk wil ik wel hebben. Ruilen voor modellen? Mogelijk ook interesse in andere delen. pm me maar. Jammer als dit soort, te reviseren spul verdwijnt nietwaar. Wat voor carburateur is het?