Ik heb via het www wat Citroenstickers besteld, en voor mijn Eend de dealersticker laten namaken , maar nu vraag ik mij af waar de bandenspanningssticker van een acadiane hoort te zitten!?
En ik heb ook maar een sticker besteld voor op het ruitensproeier reservoir, maar zit daar af fabriek bij een acadiane wel een sticker op?
Stickervragen
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Stickervragen
2CV6club1983-acadiane1985-azu1962
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Ik heb begrepen van Johan van het Letteratelier (de leverancier) dat het de ene keer wel en de andere keer niet aangebracht werd.
Zoals je weet heb ik mijn auto al erg lang en bij mij heeft die sticker nooit op gezeten.
Maar, ik vind het zo leuk, dat ik hem wel ga plaatsen.
Sterker nog ik heb de stickers net per post ontvangen.
We hebben namelijk op de 2CV Club een bord hangen met een compleet overzicht van alle stickers die op de eend gezeten hebben.
En deze stickers hebben we dus ook op voorraad.
Plaats even wat foto's als je alles erop hebt zitten.
Groeten david
Zoals je weet heb ik mijn auto al erg lang en bij mij heeft die sticker nooit op gezeten.
Maar, ik vind het zo leuk, dat ik hem wel ga plaatsen.
Sterker nog ik heb de stickers net per post ontvangen.
We hebben namelijk op de 2CV Club een bord hangen met een compleet overzicht van alle stickers die op de eend gezeten hebben.
En deze stickers hebben we dus ook op voorraad.
Plaats even wat foto's als je alles erop hebt zitten.
Groeten david
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Mijn Eend krijgt nu de motoroliesticker op de koeltunnel en dat bedrijf waar jij het over hebt heeft mijn originele dealersticker nagemaakt, dus die kan er ook weer op, en daar ben ik erg blij mee, maakt de auto af.
Ook heb ik nog een "Citroen prefere Total" sticker voor het achterraam bijbesteld, maar ik kan er niet achter komen of die in 1983 standaard op het achterraam werd geplakt, volgens de Nederlandse folders niet, maar een Duitse folder uit 83 heeft hem weer wel.......
En ik heb ook nog een dyane sticker voor de ruitensproeierreservoir bijbesteld, maar ik ben in de boeken en folders nog geen 1 acadiane tegengekomen met een sticker op dat reservoir, dus...
En ik foto's plaatsen, hier, dat is me nog niet gelukt hoor (ben een beetje dom..... )
Ook heb ik nog een "Citroen prefere Total" sticker voor het achterraam bijbesteld, maar ik kan er niet achter komen of die in 1983 standaard op het achterraam werd geplakt, volgens de Nederlandse folders niet, maar een Duitse folder uit 83 heeft hem weer wel.......
En ik heb ook nog een dyane sticker voor de ruitensproeierreservoir bijbesteld, maar ik ben in de boeken en folders nog geen 1 acadiane tegengekomen met een sticker op dat reservoir, dus...
En ik foto's plaatsen, hier, dat is me nog niet gelukt hoor (ben een beetje dom..... )
2CV6club1983-acadiane1985-azu1962