Grappig dat je dat opmerkt. Ik had namelijk hetzelfde gedacht maar nam mij voor nieuwe te kopen. Door jouw opmerking koop ik geen nieuwe maar ga ik ze kantelen!achtpeter schreef:Versleten blokjes kun je eventueel een kwart slag draaien. Dan zijn ze weer als nieuw. Werkt maar één keer, natuurlijk.
stuurhuiskogels
Vrgrt.
Hassie.
Hassie.
Stuurhuiskogels.
Beste mensen,
Allen zeer bedankt voor jullie info!
Ik ga het rubber demperblok vervangen en de geleide blokjes kantelen!
Allen zeer bedankt voor jullie info!
Ik ga het rubber demperblok vervangen en de geleide blokjes kantelen!
Vrgrt.
Hassie.
Hassie.
stuurhuiskogels
Ondertussen ben ik bezig met het lossen van de spoorstangen van de stuurhuiskogels. Hiervoor gebruik ik een poelietrekker. Door te weinig ruimte wil ik de versnellingsbak oplichten. Volgens Olving kan dat, dwz hij geeft aan bij "stuurhuis verwijderen" dat er onder de versnellingsbak een blokje van 4cm geplaatst kan worden.
Nu zegt mijn boeren verstand dat als je aan één kant versnellingsbak met motor optilt er aan de voorkant frictie onstaat op de motorbevestiging aan de voorkant. Is deze frictie te verwaarlozen?
Wie kan hier iets zinnigs over zeggen?
Dank bij voorbaat!
Nu zegt mijn boeren verstand dat als je aan één kant versnellingsbak met motor optilt er aan de voorkant frictie onstaat op de motorbevestiging aan de voorkant. Is deze frictie te verwaarlozen?
Wie kan hier iets zinnigs over zeggen?
Dank bij voorbaat!
Vrgrt.
Hassie.
Hassie.
stuurhuiskogels
Ondertussen heb ik één spoorstang los. Na veel "geklooi" met poelietrekkertjes kocht ik een originele 2cv-spoorstangtrekker. Echter bij de tweede spoorstang lukt het zelf niet om de spoorstang los te trekken omdat de trekker zichzelf lost doordat hij blijft steken op de spoorstang.
Nu geeft Olving (1982-1985)op blz 75, onderaan, behalve de trekker hiervoor ook nog een hulpstuk aan met de code 1965-T.
Weet iemand wat de benaming hiervan is en heeft iemand wellicht hier een afbeelding van???
Ik hoor het graag waarvoor bij voorbaat dank!
Nu geeft Olving (1982-1985)op blz 75, onderaan, behalve de trekker hiervoor ook nog een hulpstuk aan met de code 1965-T.
Weet iemand wat de benaming hiervan is en heeft iemand wellicht hier een afbeelding van???
Ik hoor het graag waarvoor bij voorbaat dank!
Vrgrt.
Hassie.
Hassie.