eerste eend verkocht
eerste eend verkocht
Ik kwam mijn eerste eend tegen op MP en nu is hij verkocht. Was van 1987 tot 2009 eigenaar. Ben benieuwd of ze ergens opduikt.
HY-65-FT.
Beige colorado, opgebouwd met een duitse kamperopbouw ESCH. Volgeschilderd met witte eenden. Links vliegend, Op het rechterachterspatboard met rennende poten op het wiel.
Wordt ze een Burton, of toch een eend?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldt ... =mympBuyer
Ik blijf graag op de hoogte.
HY-65-FT.
Beige colorado, opgebouwd met een duitse kamperopbouw ESCH. Volgeschilderd met witte eenden. Links vliegend, Op het rechterachterspatboard met rennende poten op het wiel.
Laatst gewijzigd door marcopr op ma 17 dec, 2012 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
Re: eerste eend verkocht
Ben jij gek?marcopr schreef:Ik kwam mijn eerste eend tegen op MP en nu is hij verkocht. Was van 1987 tot 2009 eigenaar. Ben benieuwd of ze ergens opduikt.
HY-65-FT.
Een B@*ton !
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
die eend zegt me ook iets maar zonder achterbouw .
ik meen mij nog goed te weten die eend met die wandelende pootjes in die velg als hij voorbij kwam .
tevens heb ik geprobeerd om de verkoper aan te sporen of hij de vraag kan stellen nog aan de koper wat er met de achterbouw gaat gebeuren
vingers kruisen heren .
ik meen mij nog goed te weten die eend met die wandelende pootjes in die velg als hij voorbij kwam .
tevens heb ik geprobeerd om de verkoper aan te sporen of hij de vraag kan stellen nog aan de koper wat er met de achterbouw gaat gebeuren

vingers kruisen heren .
see you when you see me
Die pootjes zaten er voor 1990 al op, de opbouw pas eind 1995. Daar heb ik nog geen jaar mee rondgereden voordat de eend definitief de stalling in verdween.
Grappig dat we al heel lang enkele keren een groot grasveld of een berg hebben gedeeld, samen met een aantal andere 2cv-adepten.
Grappig dat we al heel lang enkele keren een groot grasveld of een berg hebben gedeeld, samen met een aantal andere 2cv-adepten.
tweeceevees zijn leuk!
Dat is een van mijn 2 eenden.Thijs schreef:In juli dit jaar heb ik in Nieuwwolda op het krampeertreffen een Esch opbouw gezien.Ben ook wel benieuwd waar hij opduikt, dat zou dan de derde Esch-opbouw zijn die ik in Nederland ken...
Deze was van iemand uit de buurt van Amsterdam volgens mij.
Meen dat de Eend wit was....
Captain Krimson : 1e Esch in nederland
Tinouck : 2e Esch in nederland
En jah ,NEE aub geen burton van Marcopr ;s 1e eendje, hoop idd ook dat het eendje zo blijft als het is en weer netjes opgeknapt wordt.
Dat zou dan idd de 3e bekende Esch opbouw zijn.
-
- Contacteer:
zo das dan ook weer aangepast.tinouck schreef:Captain Krimson : 1e Esch in nederlandThijs schreef:helaas HEEL mischien de derde Esch een BelsBen ook wel benieuwd waar hij opduikt, dat zou dan de derde Esch-opbouw zijn die ik in Nederland ken...![]()
Joe Catchou : 3e Esch Belgie
En jah ,NEE aub geen burton van Marcopr ;s 1e eendje, hoop idd ook .
hey Marcopr zekers begin 90' zo iets de eend met wandelende voetjes .
meerdere Waggels denk ik toen waggel nog een soort eeenden club was .
see you when you see me
Eyjoe_catchou schreef:zo das dan ook weer aangepast.tinouck schreef:Captain Krimson : 1e Esch in nederlandThijs schreef: helaas HEEL mischien de derde Esch een Bels![]()
Joe Catchou : 3e Esch Belgie
En jah ,NEE aub geen burton van Marcopr ;s 1e eendje, hoop idd ook .
hey Marcopr zekers begin 90' zo iets de eend met wandelende voetjes .
meerdere Waggels denk ik toen waggel nog een soort eeenden club was .

-
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster