De redding van een ak 400
zo daar zijn we weer de opknapbeurt is in gang gezet!
koest is van t chassis af en wonder boven wonder is t chassis op 2 rotte plekjes op de boven en onder plaat na helemaal strak!
en verder is t nu slopen slijpen en kieken wat ik allemaal tegenkom verder zullen de fotos voor zichzelf spreken!
ohja en eerst even een sfeer foto van de 250 die in zn winterslaap zit!

Uploaded with ImageShack.us
koest is van t chassis af en wonder boven wonder is t chassis op 2 rotte plekjes op de boven en onder plaat na helemaal strak!
en verder is t nu slopen slijpen en kieken wat ik allemaal tegenkom verder zullen de fotos voor zichzelf spreken!
ohja en eerst even een sfeer foto van de 250 die in zn winterslaap zit!

dyane BX-13-RB verkocht
dyane super 44-YB-75 verkocht
2cv6 mat zwart KH-68-BX
2cv6 special GS-38-LV
AZU 250 42-BB-21
AK 400 frans kent.
2cv6 mat zwart KH-68-BX
2cv6 special GS-38-LV
AZU 250 42-BB-21
AK 400 frans kent.

en zo ver ben ik nu!
heeft er trouwens iemand suggesties wat t beste is om op de onderkant te smeren als ik iets blank heb gemaakt? lees zoveel verschillende dingen.
misschien rx 5 en dan rx 10?
dyane BX-13-RB verkocht
2cv6 mat zwart KH-68-BX
2cv6 special GS-38-LV
AZU 250 42-BB-21
AK 400 frans kent.
2cv6 mat zwart KH-68-BX
2cv6 special GS-38-LV
AZU 250 42-BB-21
AK 400 frans kent.
achja en zo komt mn pa even langs, goh wil je even kijken of je hem nog iets kan fatsoeneren?

dyane BX-13-RB verkocht
2cv6 mat zwart KH-68-BX
2cv6 special GS-38-LV
AZU 250 42-BB-21
AK 400 frans kent.
2cv6 mat zwart KH-68-BX
2cv6 special GS-38-LV
AZU 250 42-BB-21
AK 400 frans kent.

zow ouwe weer blij kan hij weer plamuren en de boel weer netjes maken.
ben ook bezig geweest met de onderkant `schoon`maken, maar wat een werk pff.
iemand nog een iedee om goed in de hoekjes te komen?
en de tectyl die onder de eend zit wat een zooi zeg!! die verstopt letterlijk alles! bietje slijpen en kom genoeg roest tegen terwijl je het zo niet ziet!!
dyane BX-13-RB verkocht
2cv6 mat zwart KH-68-BX
2cv6 special GS-38-LV
AZU 250 42-BB-21
AK 400 frans kent.
2cv6 mat zwart KH-68-BX
2cv6 special GS-38-LV
AZU 250 42-BB-21
AK 400 frans kent.
heeft er trouwens iemand suggesties wat t beste is om op de onderkant te smeren als ik iets blank heb gemaakt? lees zoveel verschillende dingen.
RX 5 en RX 10 zijn prima hiervoor.
Bij Rustbuster hebben ze een eenvoudig straalapparaat, daarmee kun je goed in de hoekjes komen, ik heb het zelf ook gedaan , is wel een vies werkje.
en de tectyl die onder de eend zit wat een zooi zeg!! die verstopt letterlijk alles! bietje slijpen en kom genoeg roest tegen terwijl je het zo niet ziet!!
Tja, dat ken ik nu zo langzamerhand wel. Vies en vuil, maar vergeet niet om een mondkapje op te zetten en oordopjes en een veiligheidsbril is ook geen luxe.
Het een en ander bij jou komt me erg bekend voor, heb het allemaal meegemaakt, maar het is echt FUN als je dadelijk resultaat ziet.
Succes!
RX 5 en RX 10 zijn prima hiervoor.
Bij Rustbuster hebben ze een eenvoudig straalapparaat, daarmee kun je goed in de hoekjes komen, ik heb het zelf ook gedaan , is wel een vies werkje.
Tja, dat ken ik nu zo langzamerhand wel. Vies en vuil, maar vergeet niet om een mondkapje op te zetten en oordopjes en een veiligheidsbril is ook geen luxe.
Het een en ander bij jou komt me erg bekend voor, heb het allemaal meegemaakt, maar het is echt FUN als je dadelijk resultaat ziet.
Succes!
mijn sleutel hulpje nou ja hulp, wel gezellig praat alleen niet terug.

en hoe ze er nu voor staat,

haha geert ineraad zie ik dat je weet wat ik bedoel! het lijkt wel of ik jou stappen gewoon volg.!
verder vandaag rx scoren en dat straal kitje is prachtig! maarja kheb geen compressor
dus maar weer aan de gang met de straaljager, hebben ze daar niet nog een mooie passtuk voor waardoor t misschien makkelijker gaat?
nou jullie horen van me gr bob

en hoe ze er nu voor staat,

haha geert ineraad zie ik dat je weet wat ik bedoel! het lijkt wel of ik jou stappen gewoon volg.!
verder vandaag rx scoren en dat straal kitje is prachtig! maarja kheb geen compressor

dus maar weer aan de gang met de straaljager, hebben ze daar niet nog een mooie passtuk voor waardoor t misschien makkelijker gaat?
nou jullie horen van me gr bob
dyane BX-13-RB verkocht
2cv6 mat zwart KH-68-BX
2cv6 special GS-38-LV
AZU 250 42-BB-21
AK 400 frans kent.
2cv6 mat zwart KH-68-BX
2cv6 special GS-38-LV
AZU 250 42-BB-21
AK 400 frans kent.
- hertog jan
- Gebruiker
Goed bezig pik!
De ouwetjes zijn weer lekker bezig, mijn pa heeft ook z´n rechter achterscherm in mekaar gereden. Haha.
Ga van de week waarschijnlijk visa-blok opbouwen met wilbert en dan kunnen we binnenkort knallen met de galva!
Heb nu vrij t/m volgende week vrijdag, dus als je nog een dagje hulp nodig hebt moet je t zeggen.
De ouwetjes zijn weer lekker bezig, mijn pa heeft ook z´n rechter achterscherm in mekaar gereden. Haha.
Ga van de week waarschijnlijk visa-blok opbouwen met wilbert en dan kunnen we binnenkort knallen met de galva!
Heb nu vrij t/m volgende week vrijdag, dus als je nog een dagje hulp nodig hebt moet je t zeggen.
dyane 1969 (verzonken koets), ami8 break 1975, dyane 1973 (verkocht), dyane 1975, 2cv 1978 (verkocht), 2cv 1986, acadiana pickup 1986 (verkocht)