Eend winnen
-
- Gebruiker
Eend winnen
Ik was gisteren bij een bedrijf die in klassieke auto's handelt, en de eigenaar vertelde me dat een grijze 2CV6 die hij te koop had staan, is verkocht aan een bedrijf die kaas verkoopt. Het kaasbedrijf, waarvan ik de naam niet meer weet, gaat de z.g.a.n. Eend verloten onder de kopers van hun kaas d.m.v. een actiecode in de verpakking. Goed opletten dus als je nog boodschappen moet gaan doen en scoor deze prachtige Eend voor nop.
-
- Gebruiker
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Er staat een witte op de site, verder nog geen info over een actie.Roadrunner schreef:Ik ben er inmiddels achter dat het om de kaas van Port Salut gaat.
http://www.portsalut.nl/
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
- Oiseau blanc
- Regelmatige poster
Wat grappig dit hier terug te lezen! Deze eend is uiteindelijk gewonnen door een fanatieke kaas-eter uit Limburg, die niet zo veel met 2CV of oldtimer rijden had.
Daarom is de eens sinds afgelopen voorjaar in het bezit van mijn ouders. Een werkelijk prachtige 2cv6 Special uit 1987. Het bijzondere hieraan is dat de koets en chassis nog origineel zijn, en in perfecte staat verkeren!(geen enkel laswerk).
Daarom is de eens sinds afgelopen voorjaar in het bezit van mijn ouders. Een werkelijk prachtige 2cv6 Special uit 1987. Het bijzondere hieraan is dat de koets en chassis nog origineel zijn, en in perfecte staat verkeren!(geen enkel laswerk).
La Liberte en 2CV!
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
- Oiseau blanc
- Regelmatige poster

Bereiding
Verwarm de oven voor op 200 ºC.
Meng de 6 eetlepels olijfolie met 3 teentjes knoflook (uitgeperste of in kleine stukken gesneden)
Snijd het stokbrood in stukjes en besmeer elk stukje met het knoflook-oliemengsel.
Beleg elk stukje daarna met een plakje of stukje Port Salut.
Doe de stukjes stokbrood ongeveer 10 minuten in de oven totdat de Port Salut een beetje gesmolten is en er goudbruin uitziet.