Gemiddelde beroep van een eendenrijder
-
- Heavy user
Niet als je 39 uur per week werkt. Daarbij moet m'n Eend door de APK, er moet een trekhaak onder, er moet een aanhanger opgeknapt worden, er moeten stageverslagen geschreven worden ...
Daaaaaaaaaaaaaaag tijd !
Maar toch is het leuk ! Ik heb het gevoel een worcaholic te worden. Ben doodmoe, maar wil toch verder sleutelen en prutsen en lassen en knoeien.
Daaaaaaaaaaaaaaag tijd !
Maar toch is het leuk ! Ik heb het gevoel een worcaholic te worden. Ben doodmoe, maar wil toch verder sleutelen en prutsen en lassen en knoeien.
Afblijven.
-
- Heavy user
-
- Heavy user
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
- kooij014
- Beginner
- Contacteer:
tja ik zit wel in de IT
Hoi Punky,
Inderdaad ben ik wel werkzaam in de IT als netwerk ontwerper voor de grootste oliemaatschappij van Nederland.
Hoewel ik op dit moment eendloos ben ben ik weer hard op zoek want ik mis mijn gebakkie ernstig.
Er zijn meerdere dingen die mij aantrekken in een eend, enerzijds ben ik er zowat in geboren maar zeker in opgegroeid en was mijn eerste rij ervaring in een eend.
Daarnaast vind ik de technische kant van de eend fascinerend en de ene kant heel eenvoudig maar soms ook enorm vernuftig.
Maar ondanks dat ik in de IT werk ben ik wel een sociaal type en klopt het dus wel dat een eend een levenswijze uitspreekt .
Inderdaad ben ik wel werkzaam in de IT als netwerk ontwerper voor de grootste oliemaatschappij van Nederland.
Hoewel ik op dit moment eendloos ben ben ik weer hard op zoek want ik mis mijn gebakkie ernstig.
Er zijn meerdere dingen die mij aantrekken in een eend, enerzijds ben ik er zowat in geboren maar zeker in opgegroeid en was mijn eerste rij ervaring in een eend.
Daarnaast vind ik de technische kant van de eend fascinerend en de ene kant heel eenvoudig maar soms ook enorm vernuftig.
Maar ondanks dat ik in de IT werk ben ik wel een sociaal type en klopt het dus wel dat een eend een levenswijze uitspreekt .
Groetjes,
André Kooijman
André Kooijman
Ja het is een voorrecht áls je werk kan vinden... er is niet veel werk in het groen op het moment, en dit is net het moment dat ik klaar ben met school.betty schreef:Tja nu heb ik wel een beetje mijn antwoord op de vraag in eendenervaringen.
Leuk joh, geiten (en lekker, ja óók de melk), en citroel, boswachter zijn is NIET om te lachen, da's een VOORRECHT!!
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p