De nieuwe trofee gaat het land in!!! NOORD-BRABANT
Moderator: Hanzzl69
De nieuwe trofee gaat het land in!!! NOORD-BRABANT
Goedendag medeforummers!
Morgenvroeg zal ik de nieuwe trofee op een nieuwe locatie in het land achterlaten! De aangedane provincies lopen volgens mij iets achter en we beginnen praktisch met een nieuwe trofee, vandaar dat ik er van uitgegaan ben dat we met een schone lei beginnen en alle provincies weer beschikbaar zijn!
De trofee staat nu nog op mijn bureau in Enschede, morgenochtend vind hij een plek en morgenmiddag zal ik de eerste hint uploaden!
Gegroet en veel zoekplezier!
Morgenvroeg zal ik de nieuwe trofee op een nieuwe locatie in het land achterlaten! De aangedane provincies lopen volgens mij iets achter en we beginnen praktisch met een nieuwe trofee, vandaar dat ik er van uitgegaan ben dat we met een schone lei beginnen en alle provincies weer beschikbaar zijn!
De trofee staat nu nog op mijn bureau in Enschede, morgenochtend vind hij een plek en morgenmiddag zal ik de eerste hint uploaden!
Gegroet en veel zoekplezier!
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
Niet dat ik weet... Ik ben in ieder geval aangekomen op mijn vakantielocatie en de trofee ligt verstopt!!!
Nog even voor de goede orde, ik ben om 6:00 vertrokken en om 16:00 aangekomen. Dit laatste was met enkele uren vertraging.
Hier de eerste hint: (genomen vanaf mijn vakantielocatie)
Hiermee moet het mogelijk zijn de verstoplocatie te bepalen! Ik hoor graag inclusief de juiste beargumentatie de stad of het dorp waar hij ligt. Het is mogelijk om uit te zoeken!
Nog even voor de goede orde, ik ben om 6:00 vertrokken en om 16:00 aangekomen. Dit laatste was met enkele uren vertraging.
Hier de eerste hint: (genomen vanaf mijn vakantielocatie)
Hiermee moet het mogelijk zijn de verstoplocatie te bepalen! Ik hoor graag inclusief de juiste beargumentatie de stad of het dorp waar hij ligt. Het is mogelijk om uit te zoeken!
Volgens mij is dit Le Tignet, met op de achtergrond "Lac de saint Cassien"
(Uitgaande van fotonaam)
(Uitgaande van fotonaam)
Laatst gewijzigd door AK350 op ma 18 feb, 2013 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Mehari 1972 / 2CV 1975 / 2CV 1987
-
- Moderator
- gelemotor
- Regelmatige poster
Hmm, van 6 tot 16.00 is 10 uur, minus een aantal uren vertraging is dus 6 uur rijden...
Dat is 2 keer Nederland in de rondte,je kon geen keuze maken of moeten we echt in het buitenland zoeken?
Dan zit je net in Belgische Ardennen/ Franse grens.....
Bergen ligt hier in de buurt,maar ook heel zuidelijk
Ik heb meer info nodig,, hiermee red ik het dus niet!
Gr, luc
Dat is 2 keer Nederland in de rondte,je kon geen keuze maken of moeten we echt in het buitenland zoeken?
Dan zit je net in Belgische Ardennen/ Franse grens.....
Bergen ligt hier in de buurt,maar ook heel zuidelijk
Ik heb meer info nodig,, hiermee red ik het dus niet!
Gr, luc
Duck your life
-
- Veelvuldig poster
Die foto heb ik eerder gezien! Alleen dan MET trofeeRossero schreef: Hier de eerste hint: (genomen vanaf mijn vakantielocatie)
Hij lag toen in Peer, Belgie . Te lezen in dit topic
Dus, misschien erg voor de hand liggend, maar ligt ie in Peer?
Laatst gewijzigd door Willem2 op ma 18 feb, 2013 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Eend voor allen, allen voor eend..