Andere eendforums?

Alles over het heerlijke eendrijden.
Kulio
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Kulio » zo 17 feb, 2013 09:44

Frankrijk heeft de grootste populatie eendrijders. Er zijn ook Franse forums, maar daarvoor moet je uiteraard Frans kunnen lezen en schrijven. Onze Belgische eendenfans zullen die waarschijnlijk wel bezoeken. Ik lees vaak http://dyaneclub.free.fr/
Geen injectie
Geen elektronica (behalve 123)
Geen turbo
Geen problemen!

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » zo 17 feb, 2013 13:07

Joos schreef:
Punky schreef:Clan, We worden net VW lui. Die hebben ook allemaal hun eigen Clan. LOL
Clan als in "de groep van naaste eendrijders",
niet als in "de groep van mensen die ik rond mij heb omdat hun auto cooler is als de mijne"
Ik denk dat de 2de meer een mening is van buitenstaanders. Als je je mengt in een VW-clan is het toch echt de eerste variant. ;-)
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

hobbes
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door hobbes » vr 22 feb, 2013 19:03

Ik ben al een aantal jaren lezer van eendmeel en aanverwante meel maar daar is het nogal lastig een foto te posten en die eindeloze reply werd ik ook niet zo vrolijk van. Ik vind 2cv.nl nog steeds goed en gebruik / lees het regelmatig.
Naast de eend + dyane heb ik thuis ook nog een gezin met 2 jonge kinderen en om het compleet te maken ook nog een eigen bedrijf. Voor vleesboek en soortgelijke heb ik helemaal geen tijd en ook geen zin om er tijd voor te maken...
Mischien ben ik een ouderwetse eendrijder die gewoon z''n eigen ding doet zonder daarvoor om aandacht te schreeuwen. Ik sleutel ook niet met een kompjoeter op schoot.
met eendige groeten,

tinouck
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door tinouck » vr 22 feb, 2013 23:06

hobbes schreef:Ik ben al een aantal jaren lezer van eendmeel en aanverwante meel maar daar is het nogal lastig een foto te posten en die eindeloze reply werd ik ook niet zo vrolijk van. Ik vind 2cv.nl nog steeds goed en gebruik / lees het regelmatig.
Naast de eend + dyane heb ik thuis ook nog een gezin met 2 jonge kinderen en om het compleet te maken ook nog een eigen bedrijf. Voor vleesboek en soortgelijke heb ik helemaal geen tijd en ook geen zin om er tijd voor te maken...
Mischien ben ik een ouderwetse eendrijder die gewoon z''n eigen ding doet zonder daarvoor om aandacht te schreeuwen. Ik sleutel ook niet met een kompjoeter op schoot.
:P kompjoeter :wink:

:D

gelemotor
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door gelemotor » vr 22 feb, 2013 23:38

ach,

Facebook kan je leven ook verrijken, het is maar hoe je er mee om gaat.

Ik spreek nu een aantal 2cv vrienden vaker, weet meer van hoe ze zijn in het dagelijkse leven en dat bevalt beter dan de korte gesprekjes bij een ritje of evenement.

Net als navigatie, je moet het zelf de baas blijven en zelf blijven nadenken of iets wel werkelijk zo is!

Vroeger werden Forums ook verguisd, als je dit leest heb je die horde toch ook al genomen?? :wink:

Gr, Luc
Duck your life

Plaats reactie