kleinere maat voorwielen ivm trekkracht??
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Gebruiker
Ja, dat kun je zo meten. Zorg dat het hoogteverschil als je hem op de weegschaal zet aan de andere kant ook wordt opgehoogd.gelemotor schreef:Bovendien denk ik nu nog dat hij minder dan 400 weegt, wegen is weten,
maar of je zomaar per wiel apart kunt wegen en dan optellen incl neus wiel gewicht betwijfel ik, dus is zoek nog een betrouwbaarder weegbrug o.i.d.
Gr, Luc
Als dat nog steeds teveel is voor de weegschaal, dan kun je ook de ene kant nog weer delen door een extra balkje te plaatsen, daar een plankje bovenop, vervolgens wiel in het midden en wegen. Moet je wel nauwkeurig werken.
Vroemvrotpruttel.
. __ ø.___o
(O_\D/___O)
. __ ø.___o
(O_\D/___O)
- gelemotor
- Regelmatige poster
Leen,
Inmiddels heb ik zelfs Spanje gedaan met de Smart winterbanden heb daarbij voor zeer betaaalbare Champiro 135 / 70 gekozen.
Dat ging op zich goed, afgezien van een akkefietje met de gendarme in Frankrijk .
We hebben het laatste club weekend bezocht in Buren, en ook dat ging goed kwa snelheid.
Het is wel handig om tactisch te rijden en de snelheid erin te houden.
Terug op de A 2 traject hoopte ik op een bekeuring met foto, ik ging 93 op de navigatie aangegeven snelheid.
De aangegeven 2cv snelheid zit er 10 % boven.
Toch droom ik nog van een kortere bak, maar dan in een volgend project met een pick up of bestel achtig iets...
Gr, Luc
Inmiddels heb ik zelfs Spanje gedaan met de Smart winterbanden heb daarbij voor zeer betaaalbare Champiro 135 / 70 gekozen.
Dat ging op zich goed, afgezien van een akkefietje met de gendarme in Frankrijk .
We hebben het laatste club weekend bezocht in Buren, en ook dat ging goed kwa snelheid.
Het is wel handig om tactisch te rijden en de snelheid erin te houden.
Terug op de A 2 traject hoopte ik op een bekeuring met foto, ik ging 93 op de navigatie aangegeven snelheid.
De aangegeven 2cv snelheid zit er 10 % boven.
Toch droom ik nog van een kortere bak, maar dan in een volgend project met een pick up of bestel achtig iets...
Gr, Luc
Duck your life
- gelemotor
- Regelmatige poster
Heb je een linkje voor me, zoek al even maar / vind niks en wil nu naar bed gaan, moet weer vroeg op, ga ik later van de week eens kijken....Ducksen schreef:Moet je even op mijn restauratie pagina kijken daar staat het hele verhaal.
Het zijn 14 inch wielen en ze passen perfect zonder aanpassingen.was wel ff zoeken naar deze velgen
gr, luc
Duck your life
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Onder restauraties en verbouwingen.
Red 2cv 1986 custom en dan ergens halverwege
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=11783
Red 2cv 1986 custom en dan ergens halverwege
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=11783
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'