Deze is een van 84 maar de vorige eigenaar had er een trommelbak in gehangentheoenmarion schreef:Erg herkenbaar! lijkt erg veel op mijn project, prachtig werk gedaan overigens. Welk bouwjaar is dit project trouwens?
Nieuw Project van Michel & Michel
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Kijk ook eens op mijn site
www.michelenmichel.be
www.michelenmichel.be
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Gebruiker
Hallo,
Ben nu al 2 dagen bezig om een nieuw raamframe passend te maken zit meer werk in dan ik had gehoopt....onderste deel vd motorkapscharnier past niet mooi over de lip die aan het schutboard vast gelast moet worden.
lijkt nu wel dat ie te kort is..vandaag weer een nieuwe poging wagen,Foto`s zien er wel mooi uit zal vandaag ook een paar kiekjes maken van het geheel.
Gr Ronald van der meer-snits
Ben nu al 2 dagen bezig om een nieuw raamframe passend te maken zit meer werk in dan ik had gehoopt....onderste deel vd motorkapscharnier past niet mooi over de lip die aan het schutboard vast gelast moet worden.
lijkt nu wel dat ie te kort is..vandaag weer een nieuwe poging wagen,Foto`s zien er wel mooi uit zal vandaag ook een paar kiekjes maken van het geheel.
Gr Ronald van der meer-snits
Ronald heeft een 2cv6 1982
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
heb je een heel of een half frame?
halve heb ik nooit gedaan, hele drie maal.
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=989 ... c&start=45
op blz 4 begint een stap-voor stap foto-verslag.
Gr Rob
halve heb ik nooit gedaan, hele drie maal.
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=989 ... c&start=45
op blz 4 begint een stap-voor stap foto-verslag.
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik heb wel de halve vervangen. Ik had het in een halve zaterdag gepiept. ik heb voor de zekerheid even een paar latjes op de lengte gezaagd van de hoogte van ruitopening. Dan weet ik zeker dat de ruit straks past. Dat het onderste deel vd motorkapscharnier niet mooi over de lip die aan het schutboard past vind ik vreemd! Is de lip van het schutbord wel goed? Of hou je hier ruimt over? Dat zou betekenen dat het frame lager moet komen. Heb je een origineel of imitatieframe? Pas wel op dat je in de linker raamstijl niet helemaal dicht last, hier komt straks de kabelboom doorheen hè!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
raamframe
Ronald, hier voor alle duidelijkheid nog even de foto.
-
- Gebruiker
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
Het is effe geleden maar nog eens een post,door de aanhoudende koude hebben we niet veel kunen doen in de werkplaats.
De las en slijpwerken zijn klaar aan de koets en nu gaan we ze klaarmaken voor de spuiterij,veel werk aangehad maar nu is ze wel echt goed hoor,we hebben ook de ramen eens terug geplaatst (rechtsachter en voorruit) omdat we daar nieuwe stukken gelast hebben en dat zat goed.
Hier wat foto's:
De las en slijpwerken zijn klaar aan de koets en nu gaan we ze klaarmaken voor de spuiterij,veel werk aangehad maar nu is ze wel echt goed hoor,we hebben ook de ramen eens terug geplaatst (rechtsachter en voorruit) omdat we daar nieuwe stukken gelast hebben en dat zat goed.
Hier wat foto's:
Ceci n'est pas une voiture....c'est une art du vivre !!!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Gebruiker
-
- Regelmatige poster
Verdere afwerking van het geitje:
Binnen ,koffer en bankbekleding in "Skaï bleu abyss"
Er komt ook een houten stuur en versnellingspook in,grille, benzinedop ,regengootjes ,bumpers in chrome,sierlijst op de motorkap en er komt een zwart stoffen dakje op:
Binnen ,koffer en bankbekleding in "Skaï bleu abyss"
Er komt ook een houten stuur en versnellingspook in,grille, benzinedop ,regengootjes ,bumpers in chrome,sierlijst op de motorkap en er komt een zwart stoffen dakje op:
Ceci n'est pas une voiture....c'est une art du vivre !!!