Zoals sommige wellicht weten ben ik theatertechnicus van beroep. Een leuk, wisselend vak wat meestal in het weekend is. Ik heb het erg naar mijn zin en wil dit werk niet kwijt.
Helaas bezuinigt men als eerste op cultuur, dus mijn contract en loon blijven 'klein' omdat ze me anders niet kunnen bekostigen. Andere theaters in de omgeving draaien niet best, dus daar gaan werken zit er voorlopig niet in.
Nu zoek ik dus een leuk parttime baantje voor de eerste dagen in de week, zeg maandag tot en met woensdag bijvoorbeeld. En aangezien je via fora soms de gekste dingen voor elkaar krijgt....Probeer ik het gewoon!
Wat me leuk lijkt:
-
Iets in de detailhandel. Bijvoorbeeld:
Werken als bezorger/installateur bij een bedrijf die (keuken)apparatuur levert. Dit kan dus van alles zijn.
Hierbij denk ik ook aan detailhandel, het bezorgen van horecabenodigdheden en catering.
-
Transport:
Koerier, pakketpost, chauffeur op een trekker op een bedrijventerrein, machinist op een trein.
-
Vervoer van mensen:
Vervoer op maat, ouderentaxi's of gehandicaptenvervoer. Lijkt me ook erg leuk.
De eisen:
- Moet in (omgeving) Rotterdam zijn
- Eind van de week en het weekend moeten vrij blijven
Avondwerk/nachtwerk is geen probleem, ik heb alles behalve een 9-5 mentaliteit.
Autorijden is een hobby van me. Dat bleek al.
Tips of ideeën zijn welkom, ik ben redelijk hopeloos omdat ik er al een tijdje over in dubio zit wat nou leuk is. Ik stel het erg op prijs