pakking voor visa gevraagd
- echte eendrijder
- Regelmatige poster
pakking voor visa gevraagd
Hallo..
Ik ben bezig om mn visa weer op de weg te krijgen. Staat zeker al 12 jaar stil.
Nu ben ik op zoek naar de pakking tussen spruitstuk en carbarateur. Het is een 2 cilinder. Wie of wie heeft zo n pakking of tips.?
Alvast bedankt
Ik ben bezig om mn visa weer op de weg te krijgen. Staat zeker al 12 jaar stil.
Nu ben ik op zoek naar de pakking tussen spruitstuk en carbarateur. Het is een 2 cilinder. Wie of wie heeft zo n pakking of tips.?
Alvast bedankt
- echte eendrijder
- Regelmatige poster
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het is geen gewoon stukje papier maar speciaal pakking papier. Bij de betere ijzerwaren winkel verkopen ze vellen die je zelf op maat kunt knippen.echte eendrijder schreef:Ja die papieren pakking bedoel ik.
Dus dat kan met een gewoon stukje papier? Ik dacht dat er iets speciaals tussen moest..
Van het forum van de Volvo 300 club:
Dat pakkingpapier is heel bros. Je pakt een stuk, legt dat over het gedeelte heen waar je een pakking voor wil maken en je gaat de contouren uittikken met een klein hamertje. Eerst de buitenranden. Natuurlijk zorgen dat de boel niet verschuift. Daarna ga je steeds verder naar binnen werken. Door dat je met de hamer op de randen tikt snijd het pakkingspapier kapot. Voor de gaten die te klein zijn om te tikken gebruik een grote ronde kogel uit een lager of homokineet. Op het gat leggen, *tik* en je gat is er .
Echt heel simpel, een kind kan de was doen.
Wanneer je een keer een pakkinkje hebt getikt weet je hoe schuin je de hamer moet houden enzo.........gewoon een klein beetje ervaring.
- echte eendrijder
- Regelmatige poster