Nog steeds hoog en droog in de paardenstal maar toch wel sprake van vooruit gang. De AMI die ernaast staat is namelijk recent door het RDW bekeken en heeft (vandaag!) NL-kentekenplaten gekregen. De AMI tuft binnenkort dus rond. Dat betekent dat er wat extra tijd en aandacht kan komen voor de AU.Bull Frog Bleu schreef:...Inmiddels al weer verder met dit AU project of nog steeds hoog en droog in de paardenstal?
Invoeren/rijdend maken besteleend uit 1954
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1390
- Lid geworden op: za 2 jul, 2005 14:06
- Locatie: Culemborg
Inmiddels al bijna 2 jaar stil rond de AU. Letterlijk, want ze staat al die tijd onbewogen in de paardenstal, in dr uppie. Leuk project om van de zomer definitief rijdend te maken. Wat nog moet gebeuren is de bezineleiding. De leiding moet nog naar de tank aan de zijkant. Alleen hoe moet deze lopen? Iemand misschien een tekening of voorbeeldfoto's?Bull Frog Bleu schreef: Ben benieuwd en hou de vorderingen hier wel bij op het forum
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1390
- Lid geworden op: za 2 jul, 2005 14:06
- Locatie: Culemborg
-
- Gebruiker
- Berichten: 57
- Lid geworden op: do 25 feb, 2010 19:33
- Locatie: Utrecht
Wat is deze AU nu waard als je dr verkoopt? Op kenteken zetten is iig geen probleem (is een auto met legervoertuigplaatjes + originaliteitsonderzoek door Citroen is uitgevoerd).
Wat in de achterliggende tijd in etappes is gebeurd:
- achterophanging is uit elkaar gehaald en opnieuw gespoten
- voorophanging idem
- nieuwe voetenbak ingelast
- nieuwe bodemplaten ingelast
- achter een nieuwe balk ingelast (onder de laadbak tegen de achterkant aan).
- vooraan de dorpels gerepareerd
- chassis opengemaakt en gedeeltelijk nieuwe boven- en onderplaat ingelast
- andere velgen
- nieuwe remleidingen
- nieuwe remcilinders
- gereviseerde hoofdremcilinder
- nieuw pedaalmechanisme
Wat in de achterliggende tijd in etappes is gebeurd:
- achterophanging is uit elkaar gehaald en opnieuw gespoten
- voorophanging idem
- nieuwe voetenbak ingelast
- nieuwe bodemplaten ingelast
- achter een nieuwe balk ingelast (onder de laadbak tegen de achterkant aan).
- vooraan de dorpels gerepareerd
- chassis opengemaakt en gedeeltelijk nieuwe boven- en onderplaat ingelast
- andere velgen
- nieuwe remleidingen
- nieuwe remcilinders
- gereviseerde hoofdremcilinder
- nieuw pedaalmechanisme
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1390
- Lid geworden op: za 2 jul, 2005 14:06
- Locatie: Culemborg
Ze staat niet in de weg maar er wordt ook niks mee gedaan (ook als ze rijdt en op kenteken staat zal er niet veel meer mee gedaan worden dan 2 x per jaar een rondje om het huis).Bull Frog Bleu schreef:Ga je de AU niet meer behouden?
Mogelijk kan je wat foto's droppen hier van de huidige staat.
Laatste foto's in dit draadje zijn actueel.