Samen rijden is veel gezelliger dan altijd maar alleen. Veel mensen kennen wel iemand die ook op zoek is naar een leuke bijrijd (ster) maar dat toch enigzins subtiel wil doen, anderen zijn zelf vrijgezel en willen dat plekje naast hun in de eend ook graag bezet zien.
Allereerst geef ik geen garanties! wat ook belangrijk is, hou het leuk ook als het niet klikt. Ik start dit topic omdat ik het zelf ook wel keuk en grappig vind.
Hoe te werk : ieder mag zich op dit topic gewoon inschrijven. hou het kort en bondig. Vertel wat over jezelf en je eend / dyane / ami en voor sommige ook belangrijk in welke regio je woont. Zet ook in je berichtje wat je zoekt en of belangrijk leuk vind in die ander. Geef ook aan in welke leeftijdsgroep jezelf bent en je de ander zoekt.
Ik heb de volgende leeftijdsgroepen gemaakt :
18-25
25-35
35-45
45-55
55+
Zodra er wat aanmeldingen zijn lijkt het me wel leuk om een soort date meeting te organiseren waarbij we ook wat leuks gaan doen om het ijs wat te breken.
Niet alleen mannen maar ook vrouwen mogen zich natuurlijk inschrijven, mocht 1 van beide geen eend bezitten maar vind het gebeuren eromheen wel leuk dan kan dat voor de ander ook goed zijn.
Mocht je een goede vriend of vriendin weten dan mag je die ook inschrijven onder voorbehoud dat diegene dat goed vindt.
Blijft als laatste puntje over : diegene die als eerste een achterbank nodig heeft voor een maxi cosie trakteert op een lekkere taart en een biertje