rem cilinders
- André Post
- Heavy user
ik zal nog eens goed kijken, voor en achter staat al aangeven op de site waar ik spullen bestel, maar er blijven nog 4/5 verschillende cilinders voor de achterkant.
die van de aansluiting van de leidingen vind ik overgens wel een goeie.
Ben nog niet zo lang bezig met mijn eend, dus zal hier nog wel eens een paar vragen neer gooien denk ik, wel leuk dat dat kan
die van de aansluiting van de leidingen vind ik overgens wel een goeie.
Ben nog niet zo lang bezig met mijn eend, dus zal hier nog wel eens een paar vragen neer gooien denk ik, wel leuk dat dat kan
Blijft leuk die eenden
- André Post
- Heavy user
-
- Regelmatige poster
wrc
volgens mij de laatste in je lijstje dit zijn de laatste type,s met trommels rondom
wat niet kan doen we lekker toch
Ik heb ook een wielremcilinder nodig voor achterzijde van mijn eend, alleen op de bestelsite,s kom ik er nie uit. Mijn chassis is van ,70 dus de remmen ook. Zitten trommels voor en achter. De wielremcilinders achter zit de leiding in gedraait. Dus niet met banjobout! Kan iemand mij vertellen welke cilinder ik nodig heb? Aan de hand van de bouwjaren kom ik er niet. Die cilinders zijn allemaal voor bouwjaren vanaf 72 of 73 tot begin jaren 80.
Of tot 63. Die lijkt me niet maar er blijven er dus nog 2 over.
Of tot 63. Die lijkt me niet maar er blijven er dus nog 2 over.
Auto,s
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen cx 2.0re break-familiale
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen cx 2.0re break-familiale
Het hangt er van af of je 3,5mm of 4,5 mm leidingen hebt.Tot juni 1970 weden de 4,5 mm leidingen toegepast dit is o.a te herkennen aan de remslangen die bij de achter wieldraagarmen werden toegepast i.pv. de spiraalleidingen in de achter asbuis die tot het einde van de productie toegepast werden. Trommelremmen is zowiezo DOT 4
2cv4 1970 az-a2
2cv 1967 az
AK 350 1968 glaceauto
2cv 1967 az
AK 350 1968 glaceauto