ruitenwisserstangbusje
ruitenwisserstangbusje
Ik ben de eend weer aan het opbouwen en ben bij de ruitenwissers aangekomen. Ik heb andere asjes, maar bij het monteren viel het op dat het plastic busje in het stangetje dat van de motor afkomt helemaal is uitgelubberd/versleten. Ik kan het onderdeeltje ook op geen enkele site vinden. Ik dacht nog ff slim te zijn en de stangetjes van een ander ruitenwissersysteem te pakken, maar dat was het oude systeem in ik heb het nieuwe systeem. die komen kwa lengte dus niet overeen. Wat te doen? Kan evt het hele motortje enz van het oude systeem worden overgezet? komt alleen met de elektrische aansluiting niet overeen. Of is er een manier om het plastic busje te vervangen?
-
- Regelmatige poster
Tja ik krijg de oude er niet uit. In het midden zit een verdikking en het geheel zit vastgenageld. Vandaar, als ik het busje eruit trek is het definitief kapot misschien heeft iemand ervaring hiermee. Of is het mogelijk om het gehele oudere systeem te gebruiken. Dan moet er aan de elektra wat worden aangepast, maar wat?
Ja je kan het hele oude systeem monteren. De oude heeft 2 plus aansluitingen ene komt van schakelaar de ander kmot van het contact en is om de ruitenwissers na uitschakeling in de ruststand terug te laten lopen. Verder is er nog een massa strip die onder een van schroeven van de luchtklep versteller komt.
Het vierde draadje van de nieuwe is niet nodig.
Het vierde draadje van de nieuwe is niet nodig.
diverse Citroens, wat anders.