Chaos door Eendjes!
Wel bizar trouwens dat zo een auto in brand vliegt na een aanrijding van achteren.
Van beide kanten valt er wat te zeggen. Op een snelweg remmen voor eendjes is niet handig. Uitwijken indien mogelijk of (sorry dierenvrienden) eroverheen rijden is veiliger dan remmen. Zeker met verkeer achter je dat namelijk nooit genoeg afstand heeft. En al heeft men wel genoeg tussenafstand, dan vraag ik me af of iedereen wel op tijd reageert. Zoiets verwacht men namelijk niet.
Van beide kanten valt er wat te zeggen. Op een snelweg remmen voor eendjes is niet handig. Uitwijken indien mogelijk of (sorry dierenvrienden) eroverheen rijden is veiliger dan remmen. Zeker met verkeer achter je dat namelijk nooit genoeg afstand heeft. En al heeft men wel genoeg tussenafstand, dan vraag ik me af of iedereen wel op tijd reageert. Zoiets verwacht men namelijk niet.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
Motieven waren nobel om te gaan remmen.
Wijs is anders. Maar als iedereen altijd zijn verstand gebruikt wordt het allemaal zo voorspelbaar.
Hopelijk knapt deze dierenvriend snel op, is de verzekering coulant.
En ik ben blij dat ik er niet naast zat of erachter.
En voor een eventueel overlevend eendje is het goed dat ik niet achter het stuur zat
. Ben namelijk te vaak te realistisch en te nuchter.
Wijs is anders. Maar als iedereen altijd zijn verstand gebruikt wordt het allemaal zo voorspelbaar.
Hopelijk knapt deze dierenvriend snel op, is de verzekering coulant.
En ik ben blij dat ik er niet naast zat of erachter.
En voor een eventueel overlevend eendje is het goed dat ik niet achter het stuur zat

Laatst gewijzigd door marcopr op ma 22 apr, 2013 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
tweeceevees zijn leuk!
- Peter Parker
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
Als ik zie hoe dicht men op elkaar zit vaak op de linkerbaan hier op de A13 tussen Rotterdam en Delft (rij ik regelmatig), daar past niet eens meer een auto tussen. En toch 110 rijden allemaal, en toch prakt er dan nog iemand tussen. Niet gek dat dit soort dingen gebeuren
En zoals dat forumlid met die matzwarte eend, weet even niet wie.

En zoals dat forumlid met die matzwarte eend, weet even niet wie.