Matten
Prachtig resultaat!
Heb bij de kwantum tapijt gehaald (filt)
Ben er zeer blij mee!
Heb mijn hoedenplank meteen ook meegenomen. De bekleding die daar zat was ook aan vervanging toe
Ben er zeer blij mee!
Heb mijn hoedenplank meteen ook meegenomen. De bekleding die daar zat was ook aan vervanging toe
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Ik heb afgelopen week de bodem van mijn Dyane herlakt, en ook de vloerbedekking die ik er in 2004 heb ingelegd (en niet meer heb uitgehad) los genomen.
Eronder zat nérgens roest!
Al sinds 2004 moest ik het herlakken, maar dat was gewoon gebruiksslijtage, en zelfs op die plekken was er geen roest ontstaan (nou heb ik ook nog nooit water in de voetenbak waargenomen).
Maar het tapijt ademt dus goed.
Eronder zat nérgens roest!
Al sinds 2004 moest ik het herlakken, maar dat was gewoon gebruiksslijtage, en zelfs op die plekken was er geen roest ontstaan (nou heb ik ook nog nooit water in de voetenbak waargenomen).
Maar het tapijt ademt dus goed.
ik doe gewoon goed in de verf houden en een beetje mixen met owatrol.
verder had ik voor 24 euro een mattenset voor de eend die goed lucht doorlatend was dus ademened. alleen die waren op een gegeven moment lastiger te krijgen(jaar of 2 geleden). weet niet hoe het nu is.
maar dan heb je een zwarte mat helemaal op maat voor en achter met citroen logo.
verder had ik voor 24 euro een mattenset voor de eend die goed lucht doorlatend was dus ademened. alleen die waren op een gegeven moment lastiger te krijgen(jaar of 2 geleden). weet niet hoe het nu is.
maar dan heb je een zwarte mat helemaal op maat voor en achter met citroen logo.
Voor mijn eend gebruik ik de rubberten matten alleen als pasvorm om op een stuk tapijt de vorm af te tekenen. Bij het bestellen van matten voor onze gezinsauto zag ik dat er ook passende matten zijn voor de 2cv. Je kan uit verschillende kwaliteiten kiezen en... dat is het leuke; een kleur voor de rand kiezen en evt. tekst erop laten zetten tegen meerprijs. Van de velours versie zijn ook nog eens extra kleuren te bestellen:
http://www.matten-online.nl/automatten/ ... -1990.html
http://www.matten-online.nl/automatten/ ... -1990.html
Re: Matten
Mn geheugen is blijkbaar een zeef. Kwam pas bij zoeken naar automatten tegen dat je ze ook voor de 2cv bestaan. Zie ik hier dat ik dat in 2013 ook al gepost heb.....
Ditmaal ga ik wel online matten bestellen. We zijn paar jaar verder, mn tapijt in de eend is versleten en en er zijn inmiddels diverse aanbieders voor die matten.
Ditmaal ga ik wel online matten bestellen. We zijn paar jaar verder, mn tapijt in de eend is versleten en en er zijn inmiddels diverse aanbieders voor die matten.