welke banden??
welke banden??
ik heb volgende maand bij de apk een set nieuwe banden nodig maar welke keuze heb je tegenwoordig en welke rijden het best onder je eend?
mehari 1969 rouge hopi te koop
HY78 1978 bleu cèleste
2cv club 1980 vert jade
LJ80V 1981 camoflagegroen
LJ80Q 1980 poepiebruin
HY78 1978 bleu cèleste
2cv club 1980 vert jade
LJ80V 1981 camoflagegroen
LJ80Q 1980 poepiebruin
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Lees dit topic eens goed door, staat veel info over alternatieven:
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=4473
samenvatting van de merken welke beschikbaar zijn/waren:
Michlin
Mabor
Toyo
Nankang
Vee-rubber
uniroyal
firestone
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=4473
samenvatting van de merken welke beschikbaar zijn/waren:
Michlin
Mabor
Toyo
Nankang
Vee-rubber
uniroyal
firestone
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
Ik heb ook even een ongerelateerd 2-cv vraagje over banden: voor mijn dagelijkse vervoer (een Nissan Almera) vrees ik dat ik ook weer nieuwe banden nodig heb, het is weer tijd voor de APK. Nu had een tip gekregen van een vriend van mij over Michelin Energy Saver banden en die had ik op de website van Tirendo gevonden (hoop dat ik het zo goed doe).
Nu heb ik wel eens vaker banden online gekocht, die worden er dan gelijk onder gezet door de garage hier in het dorp, maar ik heb zelf nog geen ervaring met deze banden. Nu vertrouw ik mijn vriend wel op zijn deskundig advies, maar omdat ik me hier toch een tijdje geleden heb aangemeld was ik ook wel benieuwd naar jullie mening hier over.
Alvast bedankt.
Nu heb ik wel eens vaker banden online gekocht, die worden er dan gelijk onder gezet door de garage hier in het dorp, maar ik heb zelf nog geen ervaring met deze banden. Nu vertrouw ik mijn vriend wel op zijn deskundig advies, maar omdat ik me hier toch een tijdje geleden heb aangemeld was ik ook wel benieuwd naar jullie mening hier over.
Alvast bedankt.
Citroën 2CV, afdoende
- toon beekers
- Gebruiker
- Contacteer: