Gespot!
Druk gezwaaid naar een transat op de A1, ik richting utrecht, transat richting almelo
Dezelfde weg zwaaide ik ook naar een rare maar wel superleuk eendje, rood met wittigheid (veel stickers) en een grote vierkante doos i.p.v achterruit/achterklep.
Mevrouw de DS zwaaide niet terug.
Sloot met kevertjes rond Utrecht trouwens wel! Was daar iets leuks te doen voor kever-achtigen zondag?
Dezelfde weg zwaaide ik ook naar een rare maar wel superleuk eendje, rood met wittigheid (veel stickers) en een grote vierkante doos i.p.v achterruit/achterklep.
Mevrouw de DS zwaaide niet terug.
Sloot met kevertjes rond Utrecht trouwens wel! Was daar iets leuks te doen voor kever-achtigen zondag?
Dat zal wel het starship frunobulax geweest zijn van forummert captain crimsonHilke schreef:
Auto,s
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen cx 2.0re break-familiale
-citroen ax 1.1 first
-citroen ami8
-citroen cx 2.0re break-familiale
-
- Veelvuldig poster
@Hilke: nu ben ik boos op je , ik heb ook een eend met vierkante doos achterop , en die zag je( op t ei) niet staanHilke schreef:Druk gezwaaid naar een transat op de A1, ik richting utrecht, transat richting almelo
Dezelfde weg zwaaide ik ook naar een rare maar wel superleuk eendje, rood met wittigheid (veel stickers) en een grote vierkante doos i.p.v achterruit/achterklep
Foei
-
- Veelvuldig poster
Een paar weken gelden zag ik in Doornenwaard ( aan de overkant bij Millingen aan de Rijn) deze eend staan
Een eeindje verderop kwamen we nog een muisgrijze eend tegen.
Vorige week zag ik in de stripheldenwijk in Almere in de maja straat een eend letterlijk onder zeil staan. Een paar straten verderop zag ik een metaal / bronskleurige bestel eend staan met een blauw huifje staan
Vorige week zag ik in de stripheldenwijk in Almere in de maja straat een eend letterlijk onder zeil staan. Een paar straten verderop zag ik een metaal / bronskleurige bestel eend staan met een blauw huifje staan
met eendige groeten,
- Ed147
- Veelvuldig poster
Die in Doornenwaard is gespoten door mede forum lid David!hobbes schreef:Een paar weken gelden zag ik in Doornenwaard ( aan de overkant bij Millingen aan de Rijn) deze eend staan
Even snel voor Citromobile.
Moet zeggen dat hij erg leuk is geworden!
2cv6 Charleston grijs/grijs
Mitsubishi Pajero Pinin
Suzuki Grand Vitara 2004
Mitsubishi Pajero Pinin
Suzuki Grand Vitara 2004
Komt me bekend voor zo met die tekening op de motorkap. Toch wel een briefje onder de ruit gedaan dat die hoes op de grille de motor naar de vernieling helpt? (ik werd er paar weken terug op geattendeerd voor verkeerslicht door een C1 rijder.....).Art schreef:Vanmiddag in den haag dit rode eendje gespot