15 juni 2013 Tourtocht door de Peel

Foto's en nabesprekingen van meetings.
Gesloten
OranjeEend
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 80
Lid geworden op: za 31 mar, 2012 21:59
Contacteer:

15 juni 2013 Tourtocht door de Peel

Bericht door OranjeEend » vr 24 mei, 2013 20:26

Op zaterdag 15 juni 2013 organiseren we onze allereerste PATO eendenrit door het mooie Peel gebied.

Deelname is gratis en alle soorten en bouwjaren 2CV's en andere A-types (Dyane, Ami, Mehari, ombouw, etc) zijn van harte welkom!

Vanaf 13:00 uur is het verzamelen voor de kerk aan de Hoofdstraat in Liessel (nabij Deurne)*.
Om 13:30 start dan de rit van ca 95 km. met halverwege een tussenstop te Grubbenvorst.
Omstreeks 16:00 / 16:30 uur hopen we aan te komen bij het eindpunt op de Sint Barbarastraat te Griendtsveen bij "Herberg de Morgenstond".
Hier kan nog gezellig worden nagepraat (consumpties voor eigen rekening!).

Heb je zin om mee te rijden? Meld je dan aan door ons een mailtje te sturen op: pato-2cv@hotmail.nl zodat we een beetje een idee hebben hoeveel deelnemers er komen.
Laat even weten of je dan de routebeschrijving van de tocht per email wil ontvangen of bij aanvang rit.

Meer info: www.pato2cv.blogspot.nl

*= Hoe kom ik in Liessel?
- neem op de A67 de afslag 36 en volg de borden Meijel (N279)
- op de N297 eerste rotonde volg borden Liessel (derde afslag op rotonde)
- weg blijven volgen tot in Liessel, je komt vanzelf op de Hoofdstraat. Kerk bevind zich aan linkerzijde

Tot de 15e?

fonflaar
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 230
Lid geworden op: do 30 aug, 2007 19:17
Locatie: loosbroek

Bericht door fonflaar » di 28 mei, 2013 21:52

Hoorde vandaag van jullie rit, lijkt me heel leuk, maar we weten nog niet zeker of we kunnen. En als we kunnen wordt het eerder half 2 dan 13.00 uur dat we er kunnen zijn. Voor wanneer moet de aanmelding zeker binnen zijn en is het erg dat we dan misschien op het laatste nippertje komen?
yeah weer een rijdende eend........:-)

Gebruikersavatar
Punky
Addicted user
Addicted user
Berichten: 9243
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
Locatie: Veghel
Contacteer:

Bericht door Punky » wo 29 mei, 2013 11:18

Ik ben vrij die dag, dus als het weer goed is, ben ik er denk ik wel bij. Mogelijk zelfs met de Ami en de 2cv. Mijn ouders willen misschien ook meerijden.
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

OranjeEend
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 80
Lid geworden op: za 31 mar, 2012 21:59
Contacteer:

Bericht door OranjeEend » wo 29 mei, 2013 12:20

fonflaar schreef:Hoorde vandaag van jullie rit, lijkt me heel leuk, maar we weten nog niet zeker of we kunnen. En als we kunnen wordt het eerder half 2 dan 13.00 uur dat we er kunnen zijn. Voor wanneer moet de aanmelding zeker binnen zijn en is het erg dat we dan misschien op het laatste nippertje komen?
Hoi Fonflaar,

Leuk dat je in principe mee wil rijden! Geen probleem als je wat later bent. Je hoeft er niet om 13:00 te zijn, het is vanaf dan verzamelen. In principe willen we wel om 13:30 vertrekken.
Als je me je mailadres stuurt via PM of via pato-2cv@hotmail.nl dan mail ik je de routebeschrijving als deze af is. Mocht je dan toch te laat zijn dan weet je in elk geval hoe de rit is en kun je ons inhalen :lol:
Aanmelding hoeft niet voor bepaalde datum of zo, het is eigenlijk meer met het oog op hoeveel routebeschrijvingen we moeten printen. Je kan ook gewoon zo komen en aansluiten in de "colonne".

punky schreef:Ik ben vrij die dag, dus als het weer goed is, ben ik er denk ik wel bij. Mogelijk zelfs met de Ami en de 2cv. Mijn ouders willen misschien ook meerijden.
Hoi Punky

Gezellig als je komt en de Ami en 2CV samen zou helemaal leuk zijn.
Hopelijk is het dan inderdaad mooi weer, want de regen zijn we ondertussen meer als zat. Heerlijk om weer eens met dakje open te rijden...

vanVeller
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 302
Lid geworden op: do 29 jun, 2006 10:54
Locatie: Horssen (bij Druten)
Contacteer:

Bericht door vanVeller » wo 29 mei, 2013 13:05

Ik heb hem ook in de agenda gezet, misschien dat mijn ouders ook gaan. Moet nog wel kijken welke auto, Méhari of 2CV......

EDIT:
Helaas kan er niet bij zijn, het is hetzelfde weekend als het Limburgtreffen van Huppel.
Laatst gewijzigd door vanVeller op vr 31 mei, 2013 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Méhari: Kratje, Tomaatje, nr4, Pimpel.
Méhari Gifkikker: 4x4 Voisin, 710cc VGS
2CV Chic met daarachter een Gobanna, Solex 3800(2x)

OranjeEend
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 80
Lid geworden op: za 31 mar, 2012 21:59
Contacteer:

Bericht door OranjeEend » wo 29 mei, 2013 13:17

vanVeller schreef:Ik heb hem ook in de agenda gezet, misschien dat mijn ouders ook gaan. Moet nog wel kijken welke auto, Méhari of 2CV
Welkom! Hoe meer zielen (en wielen) hoe meer vreugd!

Gebruikersavatar
Punky
Addicted user
Addicted user
Berichten: 9243
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
Locatie: Veghel
Contacteer:

Bericht door Punky » do 30 mei, 2013 11:35

Gaat het om een konvooitocht of een toerrit met routebeschrijving?
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

OranjeEend
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 80
Lid geworden op: za 31 mar, 2012 21:59
Contacteer:

Bericht door OranjeEend » do 30 mei, 2013 15:49

Punky schreef:Gaat het om een konvooitocht of een toerrit met routebeschrijving?
Mmmm... daar hebben we eigenlijk nog niet eens zo over nagedacht...
Het idee is met zijn allen de route rijden, dus enigzins in konvooi denk ik dan?
Maar we printen de routes wel uit dus als mensen de route zelf willen rijden kan dat ook natuurlijk (alleen moeten ze dan iets eerder of later wegrijden). Maar het gezelligste lijkt mij een rijtje A types die de Peel onveilig maken :)

Paul

Gebruikersavatar
Punky
Addicted user
Addicted user
Berichten: 9243
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
Locatie: Veghel
Contacteer:

Bericht door Punky » di 11 jun, 2013 20:05

Zijn er al veel deelnemers?
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

OranjeEend
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 80
Lid geworden op: za 31 mar, 2012 21:59
Contacteer:

Bericht door OranjeEend » di 11 jun, 2013 21:28

Punky schreef:Zijn er al veel deelnemers?
Als het goed is zo'n 10 eenden, en in elk geval ook een Acadiane en een Ami (die jou bekend moet zijn :wink:).
Da's eigenlijk een aantal waar we op gerekend hadden zo voor een eerste keer.
Misschien dat er ook nog mensen op de bonnefooi komen die zich niet opgegeven hebben, we gaan het zien.

We hebben de route proef gereden en dat was maar goed ook! Op twee plaatsen is de weg opengebroken en moet de route verlegd worden. Op 1 plek is zelfs een permanente afsluiting gemaakt... Morgen rijden we het laatste stukje voor de zekerheid ook nog even en dan hoop ik de route donderdag door te mailen als PDF bestand. Ook worden ze uitgedeeld in Liessel zelf.

OranjeEend
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 80
Lid geworden op: za 31 mar, 2012 21:59
Contacteer:

Bericht door OranjeEend » do 13 jun, 2013 10:05

De routebeschrijvingen zijn rond gemaild!
Mocht iemand er nog een willen ontvangen dan even mailen naar pato-2cv@hotmail.nl

Ze worden ook uitgedeeld bij aanvang rit.

Tot zaterdag!!!

Gebruikersavatar
Boudewijn
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1879
Lid geworden op: wo 6 jun, 2007 10:13
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Bericht door Boudewijn » vr 14 jun, 2013 22:30

Ik ga proberen er morgen bij te zijn. Is een beetje afhankelijk of ik vrij krijg op mijn werk. De verkopers hebben goed gewerkt en nu mogen wij dus ook op zaterdag werken om de spullen op tijd bij de klant te krijgen. :lol: :cry:

OranjeEend
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 80
Lid geworden op: za 31 mar, 2012 21:59
Contacteer:

Bericht door OranjeEend » za 15 jun, 2013 08:08

Ok, misschien tot straks dan Boudewijn!!

Gesloten