kraaienpoten bij spuiten
kraaienpoten bij spuiten
laats heb ik mijn koets gespoten met 1k lak, de grond verf die er op zit was ook 1k lak en die had 3 dagen gedroogd,
na een tijdje onstonden er hel vieze dikke kraaien poten, waar ook nog eens lucht onder ging zitten.
wat is dit?
na een tijdje onstonden er hel vieze dikke kraaien poten, waar ook nog eens lucht onder ging zitten.
wat is dit?
-
- Beginner
-
- Regelmatige poster
Heb ik ook gehad met mijn velgen. Dat komt omdat Owatrol wat dus door RLS een langere droogtijd heeft. Wanneer je er dus overspuit wasend de onderlaag nog uit.Anonymous schreef:Ik heb dit probleem ook gehad met RLS als ondergrond. Als ik daar spuitplamuur over spoot kreeg ik rimpels in de lak...
Ramon jij zou toch 2K lak nemen???

Citroen 2CV Dolly XG-BF-84
Re: kraaienpoten bij spuiten
Ramon2cv schreef:laats heb ik mijn koets gespoten met 1k lak, de grond verf die er op zit was ook 1k lak en die had 3 dagen gedroogd,
wat is dit?

Re: kraaienpoten bij spuiten
Log ff in, of geef fatsoenlijk commentaar... we zijn niet allemaal zo slim als dat jij bent. En zo'n forum is om te leren van elkaars fouten.Anonymous schreef:Ramon2cv schreef:laats heb ik mijn koets gespoten met 1k lak, de grond verf die er op zit was ook 1k lak en die had 3 dagen gedroogd,
wat is dit?![]()
![]()
![]()
![]()

AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p