Motor houdt in en slaat uiteindelijk af
Motor houdt in en slaat uiteindelijk af
Onderweg met de Ami begon de motor in te houden en sloeg af. Na enkele minuten liep hij weer en kon ik weer 500 meter rijden. De bobine was niet warm, de condensator heb ik dit voorjaar gewisseld bij het vervangen van de puntjes maar naar de carburateur heb ik eigenlijk niet gekeken. Nadat de wagen ongeveer 2 jaar had stilgestaan gewoon geprobeerd en de wagen liep toen direct. Nadien ca 20 km gereden. Ik denk dat het benzinegebrek is. Een ander reden hiervoor is dat ik door het spelen met de choke de wagen soms iets beter kon laten lopen. Wat denken jullie dat de oorzaak is?
Niets heeft zoveel haast, dat het onveilig kan
-
- Veelvuldig poster
- DucKKnutsel
- Regelmatige poster
tjek je benzine pomp maar eens slang van de carburateur dan ff starten er moet echt een vette straal uitkomen. Of anders lucht in de leiding door een gescheurde benzine slang boven op je tank bv.
Ook had ze 2jaar stil gestaan zij je zit er een extern benzine filter tussen dan zou er een stuk vergomde benzine in kunnen zitten. Het zelfde geld natuurlijk ook voor je carburateur.
Suc6
Ook had ze 2jaar stil gestaan zij je zit er een extern benzine filter tussen dan zou er een stuk vergomde benzine in kunnen zitten. Het zelfde geld natuurlijk ook voor je carburateur.
Suc6
Maximaal knutsel plezier.Wat niet kan is nog nooit gebeurt
#Ducks_Classics
#Ducks_Classics
Het gestotter is (voorlopig) voorbij, het was een benzineprobleem. Vanmorgen het tankfilter eruit gehaald, doorgespoten en ingespoten met kruipolie. Daarna alle lamellen individueel schoongemaakt en opgeschuurd met schuurpapier. Toch prettig dat bij zo´n oude wagen bijna alles uit elkaar kan. En het rijden gaat weer goed, alleen gonzen de lagers wat. Die worden vervangen door nieuwe SKF exemplaren
Niets heeft zoveel haast, dat het onveilig kan