Hoe breed kan je gaan met je bandenmaat?
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Hee tom niet mijn eendje voor schut zetten he .
Ik ben er nog mee bezig hahahaha. Ziet er inderdaad niet uit die fietswielen onder die brede kasten. als het goed is liggen er na dit weekend brede bandjes onder. Voorkant wordt 175 breed en achterkant 195 moet goed passen.
Komen er dan toch eindelijk de langgezochte delta mics onder
Ik ben er nog mee bezig hahahaha. Ziet er inderdaad niet uit die fietswielen onder die brede kasten. als het goed is liggen er na dit weekend brede bandjes onder. Voorkant wordt 175 breed en achterkant 195 moet goed passen.
Komen er dan toch eindelijk de langgezochte delta mics onder
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
Mini cooper '11
- summersnoek
- Regelmatige poster
Ja, Duckson je hebt lang gezocht naar je brede velgen! Mooi dat je ze nu hebt gevonden. Tom nam je niet in de maling hoor toen hij je foto even leende. Hij wilde alleen maar laten zien dat mijn burtonvelgen niet meer staan in/onder de brede polyester spatborden. Morgen ben ik weer in Noordgouwe, als je thuis bent komt ik even je project bewonderen. Anders de andere keer.
Crisis is van 2 eenden 1 eend maken
1982 2cv6 (in wording) zdz koets
1929 Austin Seven SWB Tourer
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Hee Summersnoek. Morgen ben ik weer druk aan de slag inderdaad moet eerst werken maar in de namiddag en avond ben ik weer bezig met de duck.
Weet niet of je er dan nog bent anders van harte welkom.
Haha snap ik hoor van tom ben blij dat ie mijn foto daarvoor leende want ze staan echt super lelijk onder die schermen hahaha.
Weet niet hoelaat je in noordgouwe bent en eventueel langskomt maar is ongeveer 10 minuutjes naar mij.
Weet niet of je er dan nog bent anders van harte welkom.
Haha snap ik hoor van tom ben blij dat ie mijn foto daarvoor leende want ze staan echt super lelijk onder die schermen hahaha.
Weet niet hoelaat je in noordgouwe bent en eventueel langskomt maar is ongeveer 10 minuutjes naar mij.
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
- summersnoek
- Regelmatige poster
Wij komen aan in de BB rond 14.00 uur en moeten uiterlijk om 17.30 in Noordgouwe zijn. Daar woont die mafkees die je misschien wel eens voorbij hebt zien flitsen in dat kleine groene wagentje uit 1928. Met hem gaan wij uit eten in de Herenkeet. Ergens rond half 5 zou ik best even jouw mooie project kunnen aanschouwen. Ik geef je in een pm alvast mijn 06. Ik heb nu dus brede velgen voor achter en ook alvast die polyester schermen. Lijkt mij leuk om mijn vrouw te doen schrikken als zij denkt dat mijn project net zover moet gaan als dat van jou. Humor
- summersnoek
- Regelmatige poster
Voor een achterklep moet ik morgen nog even naar de sleutelwerkplaats rijden. Ik heb er nog wel 1 liggen. Ik denk dat het kwa tijd wel lukt. Moet ik dat 2cv kleppie dan voor je meenemen.
Ziet er goed uit! Geen deuken. 10 euro en hij is voor jou
Ziet er goed uit! Geen deuken. 10 euro en hij is voor jou
- summersnoek
- Regelmatige poster
- summersnoek
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het mooooooooiste stukje van Nederland hahaha.
En laten wij nu als Zeeuwen ook onze eigen eendenwebsite hebben.
Jammergenoeg is er voor eenden niet zoveel te doen in Zeeland dus daar moest verandering in komen.
Www.2cvzeeland.nl
Het is nog een begin stadium, maar later worden er toerritten georganiseerd, meetings, praat maar raak hoekje, foto's projecten, leuke gadgets om te kopen. Ik zou zeggen
"kiek dur mah is evun neh" haha
En laten wij nu als Zeeuwen ook onze eigen eendenwebsite hebben.
Jammergenoeg is er voor eenden niet zoveel te doen in Zeeland dus daar moest verandering in komen.
Www.2cvzeeland.nl
Het is nog een begin stadium, maar later worden er toerritten georganiseerd, meetings, praat maar raak hoekje, foto's projecten, leuke gadgets om te kopen. Ik zou zeggen
"kiek dur mah is evun neh" haha
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
- summersnoek
- Regelmatige poster