Koets gezocht
Koets gezocht
Naast mijn prachtige acadiane wil ik een winterdiane gaan rijden. Deze moet echter nog wel even opgeknapt worden. De voorkant van de koets verkeerd in zeer goede conditie, maar de bak is prut. Nu kan ik met een heleboel plaatwerk de bak weer bij elkaar gaan lassen,maar wat ik liever doe is een redelijke bak van een andere koets in z'n geheel aan de voorkant van mijn huidige koets lassen. Wie o wie heeft iets staan?
Verder heb ik een redelijke motorkap, spatbord rechts voor en deur bestuurderskant nodig.
P.s. Ik heb geen idee hoe ik zonder naar een plek op internet te linken foto's kan plaatsen.
Verder heb ik een redelijke motorkap, spatbord rechts voor en deur bestuurderskant nodig.
P.s. Ik heb geen idee hoe ik zonder naar een plek op internet te linken foto's kan plaatsen.
-
- Veelvuldig poster
Tja ik zou gewoon voor een verzinkte koets en chassis gaan...
kost een beetje maar dan heb je ook wat...
Door wat kompjoeter problemen kan ik helaas geen foto's meer geplaatst krijgen maar sinds kort heeft de oranje dyane dus een verzinkt chassis en koetswerk, wil er ook mee doorrijden. Ergens in januari krijgt ze haar oude kenteken ook weer terug ( 1972 dus belastingvrij)
Moet nog wel wat dingetjes er aan afmaken maar ze rijd al wel
kost een beetje maar dan heb je ook wat...
Door wat kompjoeter problemen kan ik helaas geen foto's meer geplaatst krijgen maar sinds kort heeft de oranje dyane dus een verzinkt chassis en koetswerk, wil er ook mee doorrijden. Ergens in januari krijgt ze haar oude kenteken ook weer terug ( 1972 dus belastingvrij)
Moet nog wel wat dingetjes er aan afmaken maar ze rijd al wel
met eendige groeten,