Wereld meeting 2cv Spanje 2013

Foto's en nabesprekingen van meetings.
Peter Parker
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Peter Parker » wo 7 aug, 2013 14:38

Nou dat klinkt allemaal niet erg aantrekkelijk. Ik wacht wel tot er eens iets is, wat niet zo ver bij mijn huis weg is.
Gris Cormoran 1985 genaamd Brigitte

schermer
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door schermer » wo 7 aug, 2013 17:43

Over twee jaar polen. Is niet al te ver en ik denk zomaar dat dienpolen het orima voor elkaar hebben. Ze hebben het land ook in sneltreintempo weer opgebouwd.

Thijs
Heavy user
Heavy user

Bericht door Thijs » wo 7 aug, 2013 18:00

En je zult erg versteld van staan hoeveel Polen Duits of Engels kunnen spreken.

Doris D.
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door Doris D. » wo 7 aug, 2013 18:07

Heeft iemand enig idee, hoeveel automobielen er op deze (warme) meeting waren?
Ik kan het op de website niet terugvinden....... 88-)
Met een waggelende groet van Annemiek en Hans

Captain Krimson
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Captain Krimson » wo 7 aug, 2013 19:36

Peter Parker schreef:Nou dat klinkt allemaal niet erg aantrekkelijk. Ik wacht wel tot er eens iets is, wat niet zo ver bij mijn huis weg is.
Ik heb het helemaal naar mijn zin gehad hoor :-) Was voor mij de reis absoluut waard.

Captain Krimson
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Captain Krimson » wo 7 aug, 2013 19:36

Doris D. schreef:Heeft iemand enig idee, hoeveel automobielen er op deze (warme) meeting waren?
Ik kan het op de website niet terugvinden....... 88-)
ik heb het getal twee en een half duizend horen noemen

hertog jan
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door hertog jan » wo 7 aug, 2013 19:47

Wat zijn we toch weer allemaal lekker positief!!!!!!
Echte hollanders, blijf dan idd maar lekker allemaal thuis.
De info had idd wel iets beter gekund, maar het sanitair vonden wij niet slecht.
Wat de route beschrijving betreft. In spanje is het bij wet verboden om pijlen op te hangen, vandaar dat er alleen kleine papieren pijlen hingen. Ze hingen er dus wel degelijk.
Volgens mij wist iedereen ook dat de meeting op een circuit gehouden werd?! Dus gewoon de borden motorland/circuit volgen lijkt me dan toch logisch.
Ook was er een meer vlakbij het circuit (zie google maps), heerlijk verkoelend bij 35 graden.
Tussen 12.00 uur en 1800 uur zaten wij heerlijk onder een boom bij het meer en ´s avonds op het circuit.
Je aanpassen aan de omstandigheden noemen wij dat.
Mijn vrouw is 34 weken zwanger, we zouden eerst ook niet gaan.
Maar aangezien ze zich erg goed voelde wilde ze toch gaan.
We hebben dan ook heel rustig aan gedaan.
Is 6 dagen naar de meeting gereden, 3.5dag meeting en in 5 dagen terug gereden.
We hebben 2 super weken gehad!!!
dyane 1969 (verzonken koets), ami8 break 1975, dyane 1973 (verkocht), dyane 1975, 2cv 1978 (verkocht), 2cv 1986, acadiana pickup 1986 (verkocht)

hertog jan
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door hertog jan » wo 7 aug, 2013 19:54

Oja, er waren ruim 2500 eendjes.
Wij hebben 4500km gereden in 11 dagen 8) :sinterklaas:
dyane 1969 (verzonken koets), ami8 break 1975, dyane 1973 (verkocht), dyane 1975, 2cv 1978 (verkocht), 2cv 1986, acadiana pickup 1986 (verkocht)

Hilke
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door Hilke » wo 7 aug, 2013 21:25

hertog jan schreef: Je aanpassen aan de omstandigheden noemen wij dat.
Yess! Die instelling heb ik ook!
Ik ben alleen gegaan aangezien mijn vriend het veel te druk had!
Heerlijk in het meertje gedobberd en veel leuke dingen gezien, ontzettend veel mensen ontmoet en leuke meeting gehad, je maakt zelf de sfeer! :D

momenteel bezig met een reisverslagje op:
http://deuchejaune.reislogger.nl

hertog jan
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door hertog jan » wo 7 aug, 2013 21:44

Precies!!!!!!!!

That´s the 2cv spirit...

JieKie
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Contacteer:

Bericht door JieKie » wo 7 aug, 2013 23:35

ik en mn maat zijn de 28e s'morgens vertrokken en de 29e rond 13u toegekomen o de camping aan het meer. we hebben in 1 stuk door gereden over de route national.

op de camping zelf hoorden we van verschillende buren dat de camping van de wereldmeeting keiharde grond was en geen schaduuw had. dus hebben we besloten om maar op de camping aan het meer te blijven en overdag naar de meeting te gaan. maar eigenlijk bleven we gewoon overdag aan het zwembad/meer en gingen we s'avonds pas naar de meeting :D

we zijn de zaterdag vertrokken richting barcelona, daar een paar dagen gebleven en dan weer in 1 stuk door naar huis gereden

in totaal 3545km, zonder problemen
dyane 6 1974
dyane 6 1981 (papieren)
2cv AZ 1965 (restaureren)
2cv charleston 1985 (custom project)

theo-2cv
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door theo-2cv » do 8 aug, 2013 10:23

Wat kan iedereen ontzettend klagen. Meeting was echt prima. Als je van te voren een beetje had gezocht wist je dat het vrij warm kon zijn op zo'n terrein. Gewoon zwembad mee en een paar tarpen. Wij hebben bij de inschrijving wel 7 min , ja mensen 7 minuten!! Moeten wachten . Lang he. Super leuke meeting , goed sanitair en douche. Fijn meer om in te zwemmn. Feesten doen ze s,avonds op een andere manier dan bij ons. Maar ja gezellig moet je het zelf maken. En dat is ons weer gelukt.
Nou wil rijden nog even verder door spanje, Houdoe

Erikjan
Heavy user
Heavy user
Contacteer:

Bericht door Erikjan » do 8 aug, 2013 11:06

Ok, ik was in de eerst post wel erg negatief. Er was inderdaad ook een hoop wel goed.

Het terrein was groot genoeg. Sanitair was goed. We stonden met 20 min na aankomt op onze plek!. Het bier bij de bar was goed en koud. Ze verkochten grote zakken ijs om de koelbox te koelen. Het meer wat vlak bij het terrein lag was super. Het racen op het circuit was super gaaf en de sfeer maak je zelf indd. Het weer kan niemand wat aan veranderen en savonds koelde het lekker af.

Alleen was het gewoon een gemiste kans dat het zo onduidelijk was waar je moest inschrijven voor activiteiten. Als dat wat duidelijker was geweest hadden er veel meer mensen op het circuit gereden en dat had voor de organisatie toch mooi 40 euro per auto opgeleverd. 1 regeltje tekst in het programma. Voor inschrijven moet je daar of daar zijn. En alles was top.

LPGo
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door LPGo » do 8 aug, 2013 23:34

Ben nog onderweg naar huis en we staan nu al te trappelen om naar Polen te gaan, van de meeting heb ik niet zo veel meegekregen omdat we een huisje op de camping hadden 10 meter van het zwembad en 20meter van het meertje, tja dan maak je er maar het beste van en blijft er niet veel over om naar het meeting terrein te gaan. Ik vond de meeting op zich wel geslaagd en dat het er warm werd en geen schaduw was dat wisten we allemaal van te voren. Inderdaad de informatievoorziening en de Engelse taalkunde van de Spaanse organisatie kon (veel) beter maar het zij nu eenmaal zo...... Ik denk dat ze erg veel werk erin gestoken hebben om er een goede meeting van te maken en daar gaat het toch tenslotte om...... en inderdaad de sfeer en gezelligheid moet je toch zelf maken..........

En ook het stadje alcaniz was zeer de moeite waard, velen gaven 2cv korting het eten was goedkoop en erg lekker en er waren vele bezienswaardigheden......

geit
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door geit » vr 9 aug, 2013 00:23

Laatst gewijzigd door geit op vr 9 aug, 2013 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie