AZU kit
AZU kit
Een tijdje geleden heb ik op, volgens mij, de citromobile een niet al te mooie polyester kit gezien die van een normale eend een azu maakt. Nu ben ik even aan het googelen geweest maar ik kan er bijna geen spoor van terug vinden! Weet iemand waar deze te krijgen zijn?
Alleen deze foto's heb ik kunnen vinden op het web:
Alleen deze foto's heb ik kunnen vinden op het web:
Zie hier : http://www.villevans.co.uk/
Voor mijn lasbedrijfje leek het mij leuk om een azutje te hebben, maar ik vind het ook weer sonde om een dergelijke auto dag en nacht in de regen te zetten, vandaar. Ook het feit dat hij nagenoeg geen raampjes heeft maakt het makkelijker om er lasapparatuur in te laten staan. Verder vind ik hem zelf ook behoorlijk lelijk
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
leverancier is de firma VILLEVANS in Engeland. Naast een bouwpakket voor de Azu kan je ook een pakket kopen voor een AK350/400 laag dak met de naam Lydia. Een kennis heeft onlangs een Lydia gebouwd in wegenwacht-uitvoering, hij is tevreden over de geleverde kwaliteit en het project is inmiddels af en rijdt rond in de regio DenHaag/Rotterdam. Een verslag hierover is te lezen op http://www.wegenwachteend.blogspot.nl/
Zoals LPGO al schreef - heeft veel meer ruimte van binnen door ontbreken van grote wielbakken (tank aan de zijkant vervalt, originele benzinetank blijft gehandhaaft), erg handig is dat de stoelen verder naar achteren geplaatst zijn zodat je normaal in de auto kan zitten wat voor ritten over langere afstand aangenaam is, geen eeuwig gezeik met roest, standaard geen zijramen ofwel keuzevrijheid voor het wel/niet plaatsen van ramen.
- smaken verschillen, maar technisch gezien een uitstekend alternatief voor een "metalen AZU/AK"-
Zoals LPGO al schreef - heeft veel meer ruimte van binnen door ontbreken van grote wielbakken (tank aan de zijkant vervalt, originele benzinetank blijft gehandhaaft), erg handig is dat de stoelen verder naar achteren geplaatst zijn zodat je normaal in de auto kan zitten wat voor ritten over langere afstand aangenaam is, geen eeuwig gezeik met roest, standaard geen zijramen ofwel keuzevrijheid voor het wel/niet plaatsen van ramen.
- smaken verschillen, maar technisch gezien een uitstekend alternatief voor een "metalen AZU/AK"-
BARE METAL CAR