Wat zoek je?DuckZilla schreef:Hoe laat begint de kofferbakeverkoop/ onderdelenmarkt op zaterdag?
Ik zal er denk ik alleen op de zaterdag zijn..en hoop dan wel wat onderdelen te scoren!
14e besteleendmeeting Leersum 27-29 sept.
-
- Regelmatige poster
Als je vooraf laat weten wat je zoekt, dan kan iemand het misschien voor je meebrengen!Marco250 schreef:Wat zoek je?DuckZilla schreef:Hoe laat begint de kofferbakeverkoop/ onderdelenmarkt op zaterdag?
Ik zal er denk ik alleen op de zaterdag zijn..en hoop dan wel wat onderdelen te scoren!
De specifieke besteleend onderdelen zijn schaars!
- Oiseau blanc
- Regelmatige poster
Oeh! Dat is idd een goeie....Een verlanglijstje :8)
Wat ik zeker nodig heb:
1. Startmotor(ik heb een ' trek'startmotor, die zijn volgens mij vrij zeldzaam).
2. Rubber voor een zijruit rechts( voor het groot, vierkante zaam rechtzijde laadruim).
2. wellicht een motorkap
3. zijscherm rechts achter
Wat ik zeker nodig heb:
1. Startmotor(ik heb een ' trek'startmotor, die zijn volgens mij vrij zeldzaam).
2. Rubber voor een zijruit rechts( voor het groot, vierkante zaam rechtzijde laadruim).
2. wellicht een motorkap
3. zijscherm rechts achter
La Liberte en 2CV!
-
- Regelmatige poster
Je zult eerst moeten vertellen welke besteleend je hebt!
Heb je een AZU, een korte lage, dan met brede of smalle ribbel ?
Heb je een AK 400?
Heb je een 12 volt of 6 volt systeem?
Ik heb nog twee trekstarters op 6V liggen, 12V is redelijk zeldzaam naar het schijnt maar ik weet wel een adresje!
Het repareren of reviseren van een startmotor is trouwens een leuk klusje en hoeft niet moeilijk te zijn!
Heb je een AZU, een korte lage, dan met brede of smalle ribbel ?
Heb je een AK 400?
Heb je een 12 volt of 6 volt systeem?
Ik heb nog twee trekstarters op 6V liggen, 12V is redelijk zeldzaam naar het schijnt maar ik weet wel een adresje!
Het repareren of reviseren van een startmotor is trouwens een leuk klusje en hoeft niet moeilijk te zijn!
- Oiseau blanc
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
Er zijn zeldzame voorlopers van de AK400 met smalle ribbel.DuckZilla schreef:Dat is waar: Ik heb een Ak 400 uit februari 1972. Volgens mij hebben we dan te maken met een 12V systeem.
Overige info, het is er een met brede ribbels( is geloof ik altijd met een ak400) en zijruiten in de bagage bak.
Originele achterschermen voor de AK400 en de 250 zijn schaars, ze stonden wel op CM de laatste keer, voor de hoofdprijs !!
Ik heb wel een mooi onderdelenboek voor je in de aanbieding, precies jouw bouwjaar 1972 en nog voor een leuke prijs ook!
Ik heb er trouwens van de AMI ook nog drie in de aanbieding!
-
- Gebruiker
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
- dezilverlinde
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
Ik leg ze nu in de auto maar wil ze niet meer mee naar huisjeroen AK schreef:Hallo,
Ik zal er zaterdag bij zijn.
Ben eventueel nog op zoek naar goede aandrijfassen voor een 6-je. Dus mocht je nog wat hebben liggen voor een leuke prijs dan hoor ik het graag.
Jeroen.

Knal gele besteleend
marco.