idd mijn long ratio bak is een combi van eendenbak met dyane dif, werkt goed, maar houd niet over.
visablok met amisuper bak zou moeten kunnen (in theorie) maar er zijn vaak meer verliezen dan je denkt. dus is deze bak al snel te lang! er zijn er meer die met deze combi rijden die erg tevreden zijn, maar dat zijn over het algemeen mensen met een kitcar, dat scheelt nogal wat met de luchtweerstand!
ik ben ook van plan deze combi te gaan gebruiken, maar dan met een 'getuned' visablok (snelle nokkenas en hoge compressie en natuurlijk goede ontsteking) zou moeten lukken dan!
overigens zou ik geen eendcarb op een visablok monteren, zeker niet met een lange bak, dan kom je zeker te kort.
greetzzzzzzzzzzzzz
long ratio versnellingsbak
-
- Regelmatige poster
een mens zonder dromen is al half dood - mijn BMW droom staat als bouwpakket te wachten tot andere projecten af zijn : 1150 blok, GS 5-bak, visa koppelingshuis en conversieplaat tussen bak en blok zijn inmiddels aanwezig.
Ik heb (met moeite) geleerd eerst het een af te maken voor dat je aan het volgende begint. Momenteel ben ik mijn pick-up aan het restaureren, spuitwerk schiet aardig op.
... las ik niet ergens dat LPGO ook aan een BMW-project gaat beginnen ??? ....
Ik heb (met moeite) geleerd eerst het een af te maken voor dat je aan het volgende begint. Momenteel ben ik mijn pick-up aan het restaureren, spuitwerk schiet aardig op.
... las ik niet ergens dat LPGO ook aan een BMW-project gaat beginnen ??? ....
BARE METAL CAR