Spatlappen achterschermen
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Spatlappen achterschermen
Wie O Wie, Weet waar je spatlappen kunt halen voor op de achterschermen? En hoe deze bevestigd zitten?
Wil ze misschien op mijn eend schroeven, als ze nog aan te komen zijn tenminste?
Zie onderstaande foto:
Wil ze misschien op mijn eend schroeven, als ze nog aan te komen zijn tenminste?
Zie onderstaande foto:
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Heavy user
een 19.00 nog wel!!!!
hier een tekeningetje, hoe mijn spatlappen bevestigd zijn:
http://users.pandora.be/freak2cvhans/_m ... patlap.bmp
hier een tekeningetje, hoe mijn spatlappen bevestigd zijn:
http://users.pandora.be/freak2cvhans/_m ... patlap.bmp
-
- Heavy user
Waarschijnlijk krijg ik binnenkort een foto van een Eend met spatlappen. Die wil ik -mits ik toestemming van de eigenaar krijg- hier wel posten.
Nee, eigenwijsPunky schreef:Ik heb hier over zitten twijfelen. Maar wil ze anders misschien zelf fabriceren. daarom wil ik weten hoe ze bevestigd zitten.Lelijke Eend schreef:Hee, was hier niet een markt voor ?
Maar je bent erg oplettend.
Afblijven.
De originele spatlappen zitten niet vast zoals op de tekening.
Dat zijn Visa spatlappen die je met prutsen ook op een eend kunt zetten.
Origineel zitten ze vast aan halfronde beugels die aan het binnenscherm vastgelast zitten.
Dat zijn halfronde beugels de spatlappen zijn bovenaan een beetje gebogen en onderaan recht.
We hebben in het magazijn van de 2cv Club nog een 1 paar van die originele (NOS) liggen. De beugels bestaan volgens mij niet los...
Maar dat laatste weet ik niet zeker.
Ik zal kijken of ik in mijn foto archief foto's kan vinden, maar dat duurt ff, heb 13500 foto's in mijn archief....
Dat zijn Visa spatlappen die je met prutsen ook op een eend kunt zetten.
Origineel zitten ze vast aan halfronde beugels die aan het binnenscherm vastgelast zitten.
Dat zijn halfronde beugels de spatlappen zijn bovenaan een beetje gebogen en onderaan recht.
We hebben in het magazijn van de 2cv Club nog een 1 paar van die originele (NOS) liggen. De beugels bestaan volgens mij niet los...
Maar dat laatste weet ik niet zeker.
Ik zal kijken of ik in mijn foto archief foto's kan vinden, maar dat duurt ff, heb 13500 foto's in mijn archief....
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Ducksen schreef:Alweer een poos geleden dat hier gereageerd is maar ik heb nog een extra set achterspatlappen kunnen bemachtigen. Is er iemand die een tekening of goeie foto heeft van hoe ze bevestigd zitten?
Ik heb zelf een profieltje tussen de omgevouwen buitenrand van het scherm en het binnenscherm gemaakt en daar deze spatlappen aan bevestigd. Deze zitten er al zeker 10 jaar op deze manier op.
2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991