de koplampen die staan al een poosje klaar evenals de petjes die erop gemonteerd moeten worden.
Deze moet ik dus klemmen tussen de koplamp, de behuizing met de zeer zwakke aluminium rand twee keer buigen en het spul is al verrot.
Is er iemand die hier een handigheidje voor heeft of tips en truuks???
de petjes komen uit de winkel van het snowboardmerk en lijken nog ietsje gebogen te moeten worden.
koplampen en koplamppetjes.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
koplampen en koplamppetjes.
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
dat was nou net niet de bedoeling, ik heb kompleet nieuwe koplampen en daar zijn meteen de petjes opgezet. Ik heb geen reserve of iets meer en ik zie het niet echt zitten om deze mooie creatie weer los te maken zeker weten dat ze dan stuk gaan idd.
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Het probleem van die petjes is dat ze scherp zijn. Ik heb een stukje loodband om de scherpe rand gedaan (dat gebruiken we op scherpe randen van kabelgoten om de kabel te beschermen). Ze doen bij de keuring nooit moeilijk. Wordt gewoon goedgekeurd.
Heb het er zelf altijd op zitten is ook veiliger je snijdt een voetganger of fietser anders helemaal aan vellen als je een aanrijding krijgt.
Heb het er zelf altijd op zitten is ook veiliger je snijdt een voetganger of fietser anders helemaal aan vellen als je een aanrijding krijgt.