2cv bleu myosotis 1986 custom
- summersnoek
- Regelmatige poster
- summersnoek
- Regelmatige poster
Ik heb hier nog mijn oude koets en zal eens kijken. Geef eens met een pijltje op een foto aan waar ik ze precies moet vinden?vanVeller schreef:Ben ik ook naar op zoek geweest. Ze staan wel in het boekje van Cassis maar deze kan ze niet leveren. Gelukkig had een kennis er precies 2 en deze zitten in mijn koets. Het is echt een onderdeel dat iedereen laat zitten bij een sloop eend. Ik zal mensen in de gaten houden die een koets naar oud ijzer gaan brengen. oproepje aan iedereen om ze naar Ducsen te sturen.
Crisis is van 2 eenden 1 eend maken
1982 2cv6 (in wording) zdz koets
1929 Austin Seven SWB Tourer
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Ik moet toegeven dat jouw project niet mijn ding is, maar ik bewonder wel dat je alles zeer grondig aanpakt en nergens op bezuinigd, top!
Wat de binnenspiegel betreft, ik heb de mijne in regenwater ondergedompeld en daarna laten drogen.
Je deurkrukjes zijn mooi geworden, ga je die ook nog ergens mee behandelen zodat ze zo mooi blijven?
Wat de binnenspiegel betreft, ik heb de mijne in regenwater ondergedompeld en daarna laten drogen.
Je deurkrukjes zijn mooi geworden, ga je die ook nog ergens mee behandelen zodat ze zo mooi blijven?
2CV6club1983-acadiane1985-azu1962
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dat komt waarschijnlijk door de verbreding, de motor en de rolkooi Verder probeer ik alles zoveel mogelijk origineel te houden hoor.
Ik moet de deurklinkjes nog twee keer polijsten met verschillende schijven, ik weet nog niet of en waarmee ik ze ga behandelen. Moet nog even kijken wat het mooist blijft.
Ik moet de deurklinkjes nog twee keer polijsten met verschillende schijven, ik weet nog niet of en waarmee ik ze ga behandelen. Moet nog even kijken wat het mooist blijft.
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
Mini cooper '11
- summersnoek
- Regelmatige poster
-niels- schreef:Je had een typ fout gemaakt, even voor je verbeterdHee marco de auto wordt rood he dus heel veel rood aan het front denk ik niet
Maar je hebt gelijk ik moet er nog even over nadenken en e.e.a. Eens met photoshop proberen.
Wel echt een mooi project! Succes
Welke taalfoud ?
Crisis is van 2 eenden 1 eend maken
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
zo de bestelling is binnen en netjes gesorteerd, mijn verzameling eendengereedschap weer uitgebreid.
Aan het bord hangen nu:
Remtrommeltrekker
Afsteltrommel remvoering achter
Dop 44 naafmoer en wiellagermoer
Remleidingsleutel 8/9
lange bougiesleutel
Oliefiltertang
Bekledingtang
Centreerpen koppelingsplaat
Dop 14 ventilatorbout
Draagarmmoer sleutel
Pezentrekker ruitenpees
Schokbrekerbout dop 26
Spoorstangkogelmoersleutel/ dop
trekstangsleutel
Mocht je in de buurt wonen (Zeeland) en iets nodig hebben laat het me weten!!!
Aan het bord hangen nu:
Remtrommeltrekker
Afsteltrommel remvoering achter
Dop 44 naafmoer en wiellagermoer
Remleidingsleutel 8/9
lange bougiesleutel
Oliefiltertang
Bekledingtang
Centreerpen koppelingsplaat
Dop 14 ventilatorbout
Draagarmmoer sleutel
Pezentrekker ruitenpees
Schokbrekerbout dop 26
Spoorstangkogelmoersleutel/ dop
trekstangsleutel
Mocht je in de buurt wonen (Zeeland) en iets nodig hebben laat het me weten!!!
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Gisteren nog even een beetje met epoxy bezig geweest, ik had wat plekjes kaalgeschuurd en deze moesten weer even bedekt worden
Hendeltjes van de stoelen gestraald en gecoat
Mooie quick relase gevonden met dank aan Frank. Deze komt in de eend, nu nog iets verzinnen om een moto lita stuur te monteren ipv die erbij hoort
moto lita:
Nu bezig een carterplaat te maken, aangezien een originele weer niet past zelf aan de slag
en zo moet het dan gaan worden.
En soms zo De stickers worden op magneetfolie geplakt en komen dus niet permanent op de auto!!!!
Een hoop stickers zijn al binnen.
Hendeltjes van de stoelen gestraald en gecoat
Mooie quick relase gevonden met dank aan Frank. Deze komt in de eend, nu nog iets verzinnen om een moto lita stuur te monteren ipv die erbij hoort
moto lita:
Nu bezig een carterplaat te maken, aangezien een originele weer niet past zelf aan de slag
en zo moet het dan gaan worden.
En soms zo De stickers worden op magneetfolie geplakt en komen dus niet permanent op de auto!!!!
Een hoop stickers zijn al binnen.
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Hee Piet ik wist dat er iemand over die zojuist stickers zou beginnen hahaha
Die moon eye komt er niet op en die woodpecker plak ik extra vast daardoor
Blijft zitten
Bedoeling van de magneet stickers is om ze er bij smorgens op te plakken en eind van de dag weer af te halen. In de regen ga ik sowieso niet rijden anders haal ik ze eraf
Die moon eye komt er niet op en die woodpecker plak ik extra vast daardoor
Blijft zitten
Bedoeling van de magneet stickers is om ze er bij smorgens op te plakken en eind van de dag weer af te halen. In de regen ga ik sowieso niet rijden anders haal ik ze eraf
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Zooo vandaag weer veel,gedaan joh NOT hehe.
Geen zin, ik ben even gaan kijken en een beetje opgeruimd en heb lekker de deur van de schuur weer dicht getrokken. Wel wat onderdelen besteld vandaag en alvast een map gebouwd met documenten hoe hijmstraks weer in elkaar moet. Verder het klusboek met de foto's bijgewerkt. Ik wil ook de onderkant van de auto voor en achter dchtmaken, dus wel vanmiddag even alles opgemeten en wat schetsen gemaakt. De auto is straks vanaf de voorbumper tot de achterkant compleet glad van onderen en dicht
Planning is om het van aluminium te maken
Geen zin, ik ben even gaan kijken en een beetje opgeruimd en heb lekker de deur van de schuur weer dicht getrokken. Wel wat onderdelen besteld vandaag en alvast een map gebouwd met documenten hoe hijmstraks weer in elkaar moet. Verder het klusboek met de foto's bijgewerkt. Ik wil ook de onderkant van de auto voor en achter dchtmaken, dus wel vanmiddag even alles opgemeten en wat schetsen gemaakt. De auto is straks vanaf de voorbumper tot de achterkant compleet glad van onderen en dicht
Planning is om het van aluminium te maken
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster