kogeltje in de carburateur
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Daar hoort idd geen kogeltje, maar ik weet ook niet welke afsluiter backfire bedoelt.
De vlotter bedient een ronde scherpe punt en dat is de enigste afsluiter die ik ken.
Of zou dat kogeltje misschien uit de brandstofpomp komen? Daar zit ook iets in waardoor de brandstof niet terug kan lopen naar de tank
De vlotter bedient een ronde scherpe punt en dat is de enigste afsluiter die ik ken.
Of zou dat kogeltje misschien uit de brandstofpomp komen? Daar zit ook iets in waardoor de brandstof niet terug kan lopen naar de tank
2CV6club1983-acadiane1985-azu1962
Het zegt mij ook niets. Bij het uit- en inelkaar schroeven van carburateurs ben ik zo een kogeltje niet tegengekomen. Althans, ik kan mij dat niet herrineren.
Zou m er maar uithalen want losliggend heeft ie toch geen nut. Misschien reist het kogeltje al jaren mee in je eend?
Zou m er maar uithalen want losliggend heeft ie toch geen nut. Misschien reist het kogeltje al jaren mee in je eend?
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
Het kogeltje heb ik maar even verwijderd
De wagen loopt er prima zonder
Waar die vandaan komt blijft mij een raadsel
Van de brandstofpomp zou kunnen maar volgens mij zit er nog een filter in de carburateur
Wat ik wel een probleem vind is dat je de schroeven van de carb deksel maar even aan hoeft te draaien of ze draaien lam
Dus onder 1 schroef maar een ringetje erbij gedaan
De wagen loopt er prima zonder
Waar die vandaan komt blijft mij een raadsel
Van de brandstofpomp zou kunnen maar volgens mij zit er nog een filter in de carburateur
Wat ik wel een probleem vind is dat je de schroeven van de carb deksel maar even aan hoeft te draaien of ze draaien lam
Dus onder 1 schroef maar een ringetje erbij gedaan
-
- Beginner
- Contacteer: