En alstie die dag gespoten is feestje in de schuur
Kan weer niet wachten tot ie klaar is
Ik loop achter op het originele schema want dan had ie afgelopen maand klaar moeten zijn. Inmiddels overgeschakelt op plan B en hier loop ik voor op schema.
Spatborde maken en schuren hebben enorm veel tijd gekost
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
Nou speciaal voor Piet dan een tekening van Duckman
verder staat de koets lekker in de epoxy te wachten om gespoten te worden. Ik ben maar weer met wat dingen bezig passen en meten en verzinnen. Het idee is nu weer ontstaan om een custom carterplaat en plaat onder de benzinetank te maken van aluminium zodat heel de onderkant dicht is.
Lekker bezig dus, morgen meer
Hellaas nog steeds geen krammetjes om het dashboard te monteren. Niemand iets gevonden????
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Gisteren en vanmorgen kon ik het toch niet laten om niet even te klussen.
In en rondom de eend alle rotzooi opgeruimd, en schoongemaakt. Meteen de rest van de schuur maar even gedaan zodat ik straks weer lekker aan de slag kan.
Zoals het er nu naar uit ziet gaat de eend 3 januari weg en komt hij 13 januari in zijn nieuwe jasje terug. Nu maar hopen dat de spullen een beetje op tijd binnen zijn dan kunnen we meteen weer verder met afbouwen.
Verder twee platen aluminium besteld
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Inmiddels welgeteld 2 krammetjes gekregen om in de koets te duwen om het dashboard te monteren. De schoonheidsprjs verdienen ze niet maar ja nog 7 te gaan, ik bedoel nog 7 te zoeken. Wie o wie heeft er 7 over???
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Kun je niet iets anders gebruiken, zo groot is het gat niet. Bijvoorbeeld hele dikke korte parkers (een fret) of dikke popnagel? (voor de "INDUSTRIAL" look zeg maar)