Binnenbekleding zijkanten koets
Google eens op grijs vilt.
Ik wilde ook zelf aan de slag ermee, maar heb uiteindelijk een kant en klaar setje gekocht. Moest deze nog wel een klein beetje bijwerken maar zit er goed in. Vilt kopen en zelf helemaal op maat maken zou een paar euro schelen en zou veel meer werk zijn. Ook moet je dan het origineel nog hebben om de maten over te nemen.
Voorheen was er een set dat exact was als het origineel. De set die ik de laatste keer kocht lijkt toch heel anders qua materiaal maar eenmaal erin geplakt ziet het er wel ok uit.
Ik wilde ook zelf aan de slag ermee, maar heb uiteindelijk een kant en klaar setje gekocht. Moest deze nog wel een klein beetje bijwerken maar zit er goed in. Vilt kopen en zelf helemaal op maat maken zou een paar euro schelen en zou veel meer werk zijn. Ook moet je dan het origineel nog hebben om de maten over te nemen.
Voorheen was er een set dat exact was als het origineel. De set die ik de laatste keer kocht lijkt toch heel anders qua materiaal maar eenmaal erin geplakt ziet het er wel ok uit.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Hee Ed , ja dat was jij inderdaad die een mooi kerstkado had opgestuurd. Zo blij mee!!!!!
Ik ben ivm de kleuren op zoek naar zwarte binnenbekleding met 3e raampje, ik heb alleen geen voorbeeld meer en het is hier zoals gewoonlijk weer nergens te koop of knetter duur.
Ik ben ivm de kleuren op zoek naar zwarte binnenbekleding met 3e raampje, ik heb alleen geen voorbeeld meer en het is hier zoals gewoonlijk weer nergens te koop of knetter duur.
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Ik heb mijn binnenbekleding zelf geknipt naar voorbeeld van het origineel. Deze heb ik nog ligge, mag je lenen. Daarna heb ik mijn achterspatborden compleet naar de bodem doorgetrokken, weet niet of ik die mal ook nog heb.
Ik heb wel vloerbedekking gebruikt, grijze van Kwantum.
Ik heb wel vloerbedekking gebruikt, grijze van Kwantum.
Méhari: Kratje, Tomaatje, nr4, Pimpel.
Méhari Gifkikker: 4x4 Voisin, 710cc VGS
2CV Chic met daarachter een Gobanna, Solex 3800(2x)
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
In mijn profiel staat woonplaats Harmelen, op zich niet ver natuurlijk. Maar als rotterdam dichterbij is moet je zaterdag naar het EI afreize. Daar ben ik rond 12 uur om naar de gele eend van Hilke te kijken.Ducksen schreef:Hoe ver woon jij van Zeeland vandaan
Méhari: Kratje, Tomaatje, nr4, Pimpel.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Zal wel door het kest maal en drinken komen dat ik Harmelen niet zag staan hahah lekker oplettend .
Ik ben misschien wel in de buurt. Ik ga ff op zoek naar een momo prototipo stuur voor de eend. Zielig he de gele eend, ik hoop maar voor haar dat het meevalt met de eend en dat ze te repareren is. Had al gezegd ik heb nog een chassis enzo staan
Ik ben misschien wel in de buurt. Ik ga ff op zoek naar een momo prototipo stuur voor de eend. Zielig he de gele eend, ik hoop maar voor haar dat het meevalt met de eend en dat ze te repareren is. Had al gezegd ik heb nog een chassis enzo staan
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11