2cv.nl tuning meeting
- 2cvzeeland
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
tja eisen gaat moeilijk zijn, de ene vind een 650 cc al getuned en de andere neemt nog geen genoegen met een standaard 4 cilinder erin haha. denk dat het vooral zal zijn voor de gene die er geintereseerd in zijn.
dit is de locatie die ik ter beschikking kan stellen
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 191&type=3
ligt eraan wanneer het wordt maar ik heb komende nog wel wat interesante dingen die er te zien / discussieerbaar zijn. [ wel wat extremere dingen zoals topchop/verbreden van mn dyane bijv.]
ben zowieso wel in voor zo'n meeting. locatie maakt niet heel veel eigenlijk. ik zelf hou dan wel van de extreme dingen en niet alleen kwa motor tuning maar ook het plaatwerk en dergelijken. eventueel ookwel leuk om er wat informatiefs van te maken.
dit is de locatie die ik ter beschikking kan stellen
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 191&type=3
ligt eraan wanneer het wordt maar ik heb komende nog wel wat interesante dingen die er te zien / discussieerbaar zijn. [ wel wat extremere dingen zoals topchop/verbreden van mn dyane bijv.]
ben zowieso wel in voor zo'n meeting. locatie maakt niet heel veel eigenlijk. ik zelf hou dan wel van de extreme dingen en niet alleen kwa motor tuning maar ook het plaatwerk en dergelijken. eventueel ookwel leuk om er wat informatiefs van te maken.
-
- Regelmatige poster
- 2cvzeeland
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Tuning hoeft uiteraard niet alleen mechanisch te zijn. Tenminste daar ga ik vanuit ook optische tuning of eigen verbeteringen aan iets is een vorm van tunen dus ik zou zeggen. Laten we een tuning / custom organiseren dan wel apart of tijdens een andere meeting en andere niet getunede deelnemers die hier interesse in hebben zijn ook gewoon welkom.
Verkoopt ie al 760cc? Ben al ff niet bij filip geweest.
Ik zoek nog een compressor of een turbo voor op de 710 dus als je iets weet ;-p
Verkoopt ie al 760cc? Ben al ff niet bij filip geweest.
Ik zoek nog een compressor of een turbo voor op de 710 dus als je iets weet ;-p
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
- 2cvzeeland
- Regelmatige poster
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
na een paar jaartjes weeral zo rond te rijden kreeg ik van de Gocca keuring (apk in nl) een tuning verslag 2blz maar liefst met de tuning opmerkingen.
da was schrikken ,maar goed dus ik ben ook tuning halloow .
jaaa want getinte ramen ,een wiel in je motorkap,mistlichten ,winterbanden en een dakar bumper ooo ja andere stoelen een poolbal als schakelpook en een 3de remlicht das echt wel allemaal tuning hoor volgens Belse keuring
da was schrikken ,maar goed dus ik ben ook tuning halloow .
jaaa want getinte ramen ,een wiel in je motorkap,mistlichten ,winterbanden en een dakar bumper ooo ja andere stoelen een poolbal als schakelpook en een 3de remlicht das echt wel allemaal tuning hoor volgens Belse keuring
see you when you see me
-
- Beginner
- Contacteer: