Rally plaat voor forumleden
- 2cvzeeland
- Regelmatige poster
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Volgens mij was het niet de bedoeling om ze zonder kosten aan te bieden.the Nosepicker schreef:Ook zonder apfelkorn zijn de reacties positief. We kijken nog wel naar het ontwerp; het moet cheap drukbaar zijn bij onze vaste merchandisemeukboer (zodat ie voor forumleden goed betaalbaar blijft) en wordt dus waarschijnlijk 2cv.nl-rood met wit.the Nosepicker schreef:Ik heb de vraag in het moderatorgedeelte gedropt; als iedereen terug is van waggel (en weer een beetje helder is) zal de vraag snel beantwoord zijn.
Thanx voor de tip Geit!
(heb je Punky al omgekocht met Apfelkorn?
Ideeën van gebruikers worden meegenomen! Dus als er meer Sylvia's opstaan hebben we nog meer ideeën om te combineren.
Roept u maar!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik zei ook niet gratis bij 100 stuks (aanmeldingen) komen de 2cv.nl bordjes voor de forum gangers beschikbaar. Bordje heef toch ook gewoon standaar afmetingen? Als we niet aan de 100 komen zijn ze niet beschikbaar.Ducksen schreef:voor de forum gangers zou hij bij 100 stuks beschikbaar gesteld worden dacht ik gelezen te hebben. die paar euro is als we er zelf een aan willen schaffen.
dus ff ja zeggen duckman;)
Laatst gewijzigd door Ducksen op wo 1 jan, 2014 06:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Als je zelf een andere aanschaft!2cvzeeland schreef:Zou voor een paar euro te doen moeten zijn...
Laatst gewijzigd door Ducksen op wo 1 jan, 2014 06:16, 3 keer totaal gewijzigd.
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
- 2cvzeeland
- Regelmatige poster
Nu snap ik je dr niet...Ducksen schreef:Als je zelf een andere aanschaft!!!!2cvzeeland schreef:Zou voor een paar euro te doen moeten zijn...
Maar ik bedoel voor een paar euro een 2cv.nl bordje, bij een oplage van 100 stuks. Full color kom ik op €5.50 bij afname van 30 stuks
2CV Transat speciál 1984
Xsara Picasso 1.8 2003
Xsara Picasso 1.8 2003
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Haha, wie heeft je ingelicht.Boudewijn schreef:Met Schultenbrau dan?Punky schreef:Dat is alweer ff geleden zeg. Ik ben al een aantal jaar niet meer om te kopen met Apfelkorn namelijk.the Nosepicker schreef: (heb je Punky al omgekocht met Apfelkorn?
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!