2cv Charleston zefbouw 1/8
2cv Charleston zefbouw 1/8
Zag vandaag reclame op Belgische tv over de zelfbouw 2cv charleston in 1/8..
heeft hier al iemand ervaring mee?
is dit een aanrader,of vald deze nogal duur uit....graag wat meer info,voor diegene die er al één hebben in één gezet !!!
heeft hier al iemand ervaring mee?
is dit een aanrader,of vald deze nogal duur uit....graag wat meer info,voor diegene die er al één hebben in één gezet !!!
- Daffy
- Super eendkenner
- Contacteer:
Het schijnt niet makkelijk te zijn gewoon een reactie te geven op de gestelde vraag, daarom mijn reactie.
Ik heb de 1:8 Charleston in delen in Frankrijk besteld, elke 4 weken 4 delen om de portokosten te drukken, en ben nu de laatste onderdelen aan het monteren, nadat ik hem op vakantie heb meegenomen en gemonteerd.
Het is een duur model, maar prachtig en aardig gedetailleerd.
Zelfs een natuurgetrouwe contactsleutel zit erbij, en bij draaien aan de sleutel klinkt het 2CV motorgeluid.
Als de centen ervoor hebt, aanrader.
Overigens worden er op de Franse Marktplaats ( leboncoin),2 afgebouwde aangeboden voor € 700. Een met een complete extra motor.
Daffy
Ik heb de 1:8 Charleston in delen in Frankrijk besteld, elke 4 weken 4 delen om de portokosten te drukken, en ben nu de laatste onderdelen aan het monteren, nadat ik hem op vakantie heb meegenomen en gemonteerd.
Het is een duur model, maar prachtig en aardig gedetailleerd.
Zelfs een natuurgetrouwe contactsleutel zit erbij, en bij draaien aan de sleutel klinkt het 2CV motorgeluid.
Als de centen ervoor hebt, aanrader.
Overigens worden er op de Franse Marktplaats ( leboncoin),2 afgebouwde aangeboden voor € 700. Een met een complete extra motor.
Daffy
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Vandaag zag ik een tv-commercial op een regionale zender (TV Gelderland) over www.citroen2cv-model.com Hier is sprake van DeAgostini als uitgever.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Ik ben deze ook al geruime tijd aan het bouwen. Zit momenteel aan uitgave nr. 49. Helaas is er een hele tijd geleden iets misgelopen waardoor ik de onderdelen van nr 3 opnieuw zou moeten aankopen. Ik heb deze al maanden geleden besteld bij de krantenzaak waar ik mijn magazine + +onderdelen aankoop. Ik krijg altijd maar te horen dat de onderdelen "op komst" zijn maar deze zijn dan al wel heel lang ondereg want heb ze nog steeds niet.
Gezien mijn Frans erg slecht weet ik dus ook niet of ik dit nummer nog kan nabestellen rechtstreeks bij Altaya. Uitgavedatum van nummer 3 ligt immers hier in België immers ook al een poos in het verleden.
Ik hoor het wel!
Dank je
Gezien mijn Frans erg slecht weet ik dus ook niet of ik dit nummer nog kan nabestellen rechtstreeks bij Altaya. Uitgavedatum van nummer 3 ligt immers hier in België immers ook al een poos in het verleden.
Ik hoor het wel!
Dank je
Dyane 1971: under construction (voorlopig stopgezet)