2cv bleu myosotis 1986 custom
- summersnoek
- Regelmatige poster
Ik ben onofficieel sponsor van het project van Ducksen. Dat zou kunnen betekenen dat ik overweeg een reclame uiting op zijn 2cv te plakken als hij over de wegen gaat rijden. Maar die 2cv wordt zo mooi, daar durft niemand meer de weg mee op
Crisis is van 2 eenden 1 eend maken
1982 2cv6 (in wording) zdz koets
1929 Austin Seven SWB Tourer
1982 2cv6 (in wording) zdz koets
1929 Austin Seven SWB Tourer
- summersnoek
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dat zijn de overblijfselen van de oude eend Vroeger tot 2 jaar geleden zat er een hele mooie custom achterbumper op gemaakt van RVS .
Die past alleen straks niet meer bij zijn/haar nieuwe outfit en is uitermate geschikt om rally's of raid mee te rijden. Kan namelijk wel een stootje hebben.
Volgens mijn gegevens ben je toch echt officieel sponsor hoor Summersnoeck of sinterklaas heeft het verkeerd in het grote boek gezet want ik kreeg daar namelijk net een kopie van
Die past alleen straks niet meer bij zijn/haar nieuwe outfit en is uitermate geschikt om rally's of raid mee te rijden. Kan namelijk wel een stootje hebben.
Volgens mijn gegevens ben je toch echt officieel sponsor hoor Summersnoeck of sinterklaas heeft het verkeerd in het grote boek gezet want ik kreeg daar namelijk net een kopie van
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
Mini cooper '11
- DucKKnutsel
- Regelmatige poster
apk regels zijn weer anders dit jaar. Mag ook gewoon weer met een nood dop. 2weken geleden nog een eend gekeurd ik was op weg er na toe met het tanken dop vergeten. De keur meester heeft het opgezocht en ze werd goedgekeurd, hij had nog wel een nood dop liggen mocht er een steek proef komen. Op de terug weg mijn tank dop maar weer opgehaald.
Maximaal knutsel plezier.Wat niet kan is nog nooit gebeurt
#Ducks_Classics
#Ducks_Classics
- summersnoek
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
voor de liefhebbers en trouwe lezer een paar nieuwe updates.
De koets staat klaar om opgepikt te worden. foto's van het voorbereiden en spuiten volgen nog.
en daar kwam Piet afgelopen week met jawel een heuse dakspoiler voor boven het achterraam en een trekhaak die demontabel te maken is nu nog een mooi frame verzinnen. Als de trekhaak eraf is wil ik een soort van afdekplaat maken zodat je de beugel niet ziet onder de auto;) hoe en wat volgt nog.
hier wat foto's van de dakspoiler en de trekhaak
en eventjes vastgeplakt als voorbeeld op de koets. Ondertussen staat de spoiler netjes in de epoxy en zal meegekleurd worden met de rest van de auto Veel zullen het wel niks vinden maar het past wel bij de look van de auto. De bevestiging is met .... parkers op exact dezelfde plaats als de dopjes van het dak dus als hij er niet op komt zie je er niets van.
Volgens mij ga ik met deze eendenvleugel niet veel kopieen tegenkomen
De koets staat klaar om opgepikt te worden. foto's van het voorbereiden en spuiten volgen nog.
en daar kwam Piet afgelopen week met jawel een heuse dakspoiler voor boven het achterraam en een trekhaak die demontabel te maken is nu nog een mooi frame verzinnen. Als de trekhaak eraf is wil ik een soort van afdekplaat maken zodat je de beugel niet ziet onder de auto;) hoe en wat volgt nog.
hier wat foto's van de dakspoiler en de trekhaak
en eventjes vastgeplakt als voorbeeld op de koets. Ondertussen staat de spoiler netjes in de epoxy en zal meegekleurd worden met de rest van de auto Veel zullen het wel niks vinden maar het past wel bij de look van de auto. De bevestiging is met .... parkers op exact dezelfde plaats als de dopjes van het dak dus als hij er niet op komt zie je er niets van.
Volgens mij ga ik met deze eendenvleugel niet veel kopieen tegenkomen
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Verder een beetje aan het spitten geweest op internet. Ik heb nog steeds geen goeie onderste klapramen links en rechts en de mijne zijn te slecht om te gebruiken. Die moet ik dus nog gaan vinden. En wat zie ik daar. Een originele eenden dashbord kastje uit de jaren 70. wat zeg ik twee zelfs
Staat misschien wel gaaf in de eend. Als het niks is gaan ze weer op marktplaats.
Meteen het custom dashboard ernaast gehangen en even het stuur met tape, slijpschijf als adapter geplat want waar ga ik nu al die metertjes en knopjes plaatjes zodat ik alles nog goed kan aflezen Meteen een klein beetje een zicht van het eind resultaat. Nu maar hopen dat de buis van de rolkooi geen roet in het eten gooit wat betreft het dashboardkastje anders past ie niet
Staat misschien wel gaaf in de eend. Als het niks is gaan ze weer op marktplaats.
Meteen het custom dashboard ernaast gehangen en even het stuur met tape, slijpschijf als adapter geplat want waar ga ik nu al die metertjes en knopjes plaatjes zodat ik alles nog goed kan aflezen Meteen een klein beetje een zicht van het eind resultaat. Nu maar hopen dat de buis van de rolkooi geen roet in het eten gooit wat betreft het dashboardkastje anders past ie niet
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
En de volgende velg wordt alweer gestraald. Valt allemaal niet mee die poedercoat
Nog snel eventjes wat spullen aflakken dan kan ik ze straks meteen vers monteren
Uhh die laatse was het avond eten, koud gerookte zalm Volgende keer misschien toch maar eens eend proberen . Hier gingen ze er trouwens net in.
Eendenvleugels uh spatborden liggen ook klaar om opgepikt te worden
net als de rest van de spullen om straks in lekker te gaan opbouwen
Het chassis is voor zover afgemaakt dat straks de koets er in een keer opgezet kan gaan worden. Nog een paar dingen nalopen.
Het leukste werkje dit weekend was toch wel de grill voor monteren om te kijken of hij zou passen. In eerste instantie klopte er geen zak van maar na een beetje passen meten en gewoon vastbouten paste hij toch aardig, nu de onderzijde nog ombuigen en hij zit. Ik zag wel dat aan de bovenkant twee repen van de motorkap zichtbaar waren door de grill, die gaan we dus van de week nog even snel wegslijpen
Ik ben nog aan het nadenken om iets aparts met de grille te doen, namelijk alles mee laten spuiten net als de rest en alleen het logo de chevron alu look te laten. Nog een paar dagen om te beslissen .
To do deze week: Heeeeeele mooie klapramen zoeken zonder roest.
Morgen komen de voltmeter en een verloopnippel binnen, misschien dat de typeplaatjes (custom) ook eindelijk binnen komen en dan vrijdag de grote dag want dan komt het nieuwe dak binnen als het goed is.
Foto's volgen
Wordt vervolgd.
Nog snel eventjes wat spullen aflakken dan kan ik ze straks meteen vers monteren
Uhh die laatse was het avond eten, koud gerookte zalm Volgende keer misschien toch maar eens eend proberen . Hier gingen ze er trouwens net in.
Eendenvleugels uh spatborden liggen ook klaar om opgepikt te worden
net als de rest van de spullen om straks in lekker te gaan opbouwen
Het chassis is voor zover afgemaakt dat straks de koets er in een keer opgezet kan gaan worden. Nog een paar dingen nalopen.
Het leukste werkje dit weekend was toch wel de grill voor monteren om te kijken of hij zou passen. In eerste instantie klopte er geen zak van maar na een beetje passen meten en gewoon vastbouten paste hij toch aardig, nu de onderzijde nog ombuigen en hij zit. Ik zag wel dat aan de bovenkant twee repen van de motorkap zichtbaar waren door de grill, die gaan we dus van de week nog even snel wegslijpen
Ik ben nog aan het nadenken om iets aparts met de grille te doen, namelijk alles mee laten spuiten net als de rest en alleen het logo de chevron alu look te laten. Nog een paar dagen om te beslissen .
To do deze week: Heeeeeele mooie klapramen zoeken zonder roest.
Morgen komen de voltmeter en een verloopnippel binnen, misschien dat de typeplaatjes (custom) ook eindelijk binnen komen en dan vrijdag de grote dag want dan komt het nieuwe dak binnen als het goed is.
Foto's volgen
Wordt vervolgd.
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11