2cv pick-up
-
- Veelvuldig poster
potverdikkie! (ik probeer t netjes te houden hier) nu is het zomaar 2014!
eigenlijk afgelopen jaar dus niks gedaan... (schaam schaam...)
gelukkig dit weekend wel! heb de sluiting van de achterdeurtjes verder afgewerkt en alles een beetje gericht, verder druk geweest met de tank passen meten passen meten passen meten e.t.c. e.t.c.
pics:
\
en als klap op de vuurpijl nog een stuurtje gekregen van een goede vriend, heeft hij vroeger in zijn mini's mee gereden, zou zomaar kunnen dat ik deze pas ga maken
greetzzzzzzzzzzzz
eigenlijk afgelopen jaar dus niks gedaan... (schaam schaam...)
gelukkig dit weekend wel! heb de sluiting van de achterdeurtjes verder afgewerkt en alles een beetje gericht, verder druk geweest met de tank passen meten passen meten passen meten e.t.c. e.t.c.
pics:
\
en als klap op de vuurpijl nog een stuurtje gekregen van een goede vriend, heeft hij vroeger in zijn mini's mee gereden, zou zomaar kunnen dat ik deze pas ga maken
greetzzzzzzzzzzzz
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
LOL diezelfde vraag is ook gesteld op t kitcar forum. Ik heb een kunststof vulpijp van een moderne auto met ontluchting, die pijp heeft precies de goede knik erin zitten. Ik ga die in dezelfde kleur spuiten als de rest van de auto. Maat misschien dat ik toch een gewone 2cv pijp gebruik. Ik moet nog ff kijken wat ik aan slangen kan krijgen, ik heb er een nodig met een korte 90 graden bocht aan het eind (vlak onder de bak.)
Greetzzzzzz
Greetzzzzzz
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik heb nog dunwandig recht 1mtr , 30 , 45, 90 graden bochten alles gepolijst rvs liggen in dezelfde diameter als de vulpijp. Zijn overgebleven van de uitlaat.
Laatst gewijzigd door Ducksen op vr 31 jan, 2014 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
-
- Veelvuldig poster