Zit er helemaal geen beperking op een H-zulassung?wusten-fuchs schreef:de gsa gaan we dus op DUITS kenteken zetten h- zulassung ( oldtimerkenteken) 229 euro per jaar GEEN extra toeslagen voor aardgas GEEN kilometerbeperking en HET HELE JAAR gewoon te gebruiken
Vrijstelling belasting verdwijnt!!
Re: belasting
A-type rijder sinds 1980.
Méhari 1977, HY 1967, dagelijks vervoer: Acadiane 1983 en een Berlingo Multispace 1.6 benzine.
Méhari 1977, HY 1967, dagelijks vervoer: Acadiane 1983 en een Berlingo Multispace 1.6 benzine.
-
- Regelmatige poster
SPOTeend schreef:Zit er helemaal geen beperking op een H-zulassung?wusten-fuchs schreef:de gsa gaan we dus op DUITS kenteken zetten h- zulassung ( oldtimerkenteken) 229 euro per jaar GEEN extra toeslagen voor aardgas GEEN kilometerbeperking en HET HELE JAAR gewoon te gebruiken
nee vzvb niet je mag er zelfs mee in de ,,umweltzone,, rijden dat deed ik ook zo wel, maar toch mooi meegenomen !
wat niet kan doen we lekker toch
Dan gaan ze gewoon weer iets anders verzinnen, dat geld krijgen ze toch wel van onswusten-fuchs schreef: ben benieuwd wat men in december 2014 nou werkelijk aan extra inkomsten hebben opgehaald in den haag volgens mij word dat een tegenvaller
-
- Regelmatige poster
Hoe werkt dat dan precies? Woon jij in NL en rij je straks met een Duits kenteken in NL? Mag dat?wusten-fuchs schreef: de gsa gaan we dus op DUITS kenteken zetten h- zulassung ( oldtimerkenteken) 229 euro per jaar GEEN extra toeslagen voor aardgas GEEN kilometerbeperking en HET HELE JAAR gewoon te gebruiken
-
- Regelmatige poster
woon in duitsland en heb er een zaak EN nog een ( klein) zaakje in NLeligius schreef:Hoe werkt dat dan precies? Woon jij in NL en rij je straks met een Duits kenteken in NL? Mag dat?wusten-fuchs schreef: de gsa gaan we dus op DUITS kenteken zetten h- zulassung ( oldtimerkenteken) 229 euro per jaar GEEN extra toeslagen voor aardgas GEEN kilometerbeperking en HET HELE JAAR gewoon te gebruiken
nee ! je mag als inwoner van nederland NIET met een duitse auto rijden aleen als je er werkt en dan nog aleen woon/werk verkeer
zo kon ik altijd kiezen wonen/werken in D is veule goedkoper en prettiger ( bijna geen zeikende vervelende ambtenaren)
al mijn oude auto.s/ motoren reed ik dan op NL kenteken want belastingvrij dit WAS DUS vandaar dit soort rare aktie,s
het gaat me niet eens direkt om de centen ( alhoewel?) maar word heel erg flauw van deze regering wel belasting vrij //niet belastingvrij//25 jaar 30 jaar //of toch weer 40 jaar ???? en dan die argumenten !! oude auto.s zijn per defenitie vervuilend ----? wat is oud een golf diesel van 2004 met 3 ton op de klok die stoot aleen zuurstof uit of zo ????
dus vandaar als ik dan toch moet betalen geef ik het liever aan ANGELA MERKEL
wat niet kan doen we lekker toch
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
als ik nu een kwart van de tijd niet met de eend mag rijden, mag ik hem dan ook die drie maanden uit de verzekering halen?
Scheelt toch weer 2 tientjes per jaar, is al weer de helft van de wegenbelasting.
Weet iemand dat?
Gr Rob
Scheelt toch weer 2 tientjes per jaar, is al weer de helft van de wegenbelasting.
Weet iemand dat?
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer: