Hoe zit dat met citroklassiek?

Wat is een goede prijs voor een eend, een onderdeel of de reparatie.
Gesloten
Pieuw
Beginner
Beginner

Hoe zit dat met citroklassiek?

Bericht door Pieuw » wo 18 mei, 2005 23:14

Gister sloot ik een verzekering af (telefonisch) voor mijn 'nieuwe' eend ('89). De vriendelijke dame aan de telefoon begon me allerlei vragen te stellen. Het merendeel van die vragen was wel logisch. Maar de vraag over hoeveel kilometer ik ga rijden per jaar verbaasde mij wel.

Ik was in de veronderstelling dat ik onbeperkt kon eenden via citroklassiek, zonder dat dat duurder was. Ik dacht dat citroklassiek de enige was die eendjes goedkoop verzekerde. Of zijn de voorwaarden onlangs veranderd? Of ben ik gek?

Voor ik twee uur surfen verder ben: Zijn er andere verzekeringen af te sluiten waarbij mijn eend goed en goedkoop verzekerd is, met onbeperkte km's? Of is dit de gangbare verzekering?

Ik heb op het forum nare en goede verhalen over citroklassiek gelezen maar een conclusie over een andere verzekering zat er niet echt bij..
kwekkerde kwek kwek kwek...

kwek!

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » do 19 mei, 2005 00:18

Voor deze verzekeringen geldt vaak een max aantal km wat je per jaar mag rijden. Bij de een is dit 7.500, bij de ander 10.000 of zelfs 20.000. Dat si weer afhankelijk van je premie. Bij sommige kun je ook kiezen. Hoe meer km hoe meer premie je betaald.

Vergelijk anders eens met een andere verzekering. Alle eendenverzekeringen (klassiekerverzekeringen) gebruiken over het algemeen deze regel.
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Gast

Bericht door Gast » do 19 mei, 2005 09:22

Is logisch toch dat de premie in verband staat met kilometers anders zou iemand die maar 5000 rijd per jaar moeten betalen voor iemand die 20000 rijd.

Gesloten