Green-Duckman aanschaf HY!
-
- Veelvuldig poster
Woensdag en donderdagavond de eend onderhanden genomen.
Aandrijfashoes vervangen, en alles goed doorgesmeerd en ingevet op advies van de keurmeester. Dan is de speling op de fusee pennen minder goed voelbaar en krijgen we daar iig geen discussie over.
Tevens een paar tweedehands koplampreflectors gevonden en deze er netjes in gezet. Helaas was er een lampje gesneuveld maar gelukkig kon ik terecht bij een collega eendrijder! (thanks Duksen!)
Ik kan het verschil goed zien, had eerst geen goed lichtbeeld volgens de keurmeester. Wat een verschil!
Ruitensproeier had ik inmiddels ook al gemaakt, hiervan waren de RVS kogeltjes in het pompje een beetje vast gaan zitten.
Hier staat ie klaar voor de keuring van vandaag!

Vanmorgen naar de garage gereden om hem achter te laten voor de keuring, maar de oude beste meneer/monteur zei dat ie het gelijk ging doen dus ik kon wel even wachten.
En binnen 20 minuten stond ik weer buiten met twee verse jaren aan APK!

Aandrijfashoes vervangen, en alles goed doorgesmeerd en ingevet op advies van de keurmeester. Dan is de speling op de fusee pennen minder goed voelbaar en krijgen we daar iig geen discussie over.
Tevens een paar tweedehands koplampreflectors gevonden en deze er netjes in gezet. Helaas was er een lampje gesneuveld maar gelukkig kon ik terecht bij een collega eendrijder! (thanks Duksen!)
Ik kan het verschil goed zien, had eerst geen goed lichtbeeld volgens de keurmeester. Wat een verschil!

Ruitensproeier had ik inmiddels ook al gemaakt, hiervan waren de RVS kogeltjes in het pompje een beetje vast gaan zitten.
Hier staat ie klaar voor de keuring van vandaag!

Vanmorgen naar de garage gereden om hem achter te laten voor de keuring, maar de oude beste meneer/monteur zei dat ie het gelijk ging doen dus ik kon wel even wachten.
En binnen 20 minuten stond ik weer buiten met twee verse jaren aan APK!

2cv Vert Bambou '79
-
- Veelvuldig poster
Je snapt natuurlijk wel dat die gele nummerplaten en weer zo snel mogelijk af gaan!
Vind hem echt tien keer mooier met z'n blauwe plaatjes.
Tevens had ik ook nog een probeersel onder de motorkap gemaakt.
Had nog een rol uitlaatisolatieband liggen en ik vind die bruine kachelslangen altijd een rot zicht.
Zie hier het resultaat!

Het is puur voor het uiterlijk, ik denk niet dat het wat doet qua demping!
Maar je snapt wel ik ga die andere natuurlijk ook nog even doen!

Vind hem echt tien keer mooier met z'n blauwe plaatjes.
Tevens had ik ook nog een probeersel onder de motorkap gemaakt.
Had nog een rol uitlaatisolatieband liggen en ik vind die bruine kachelslangen altijd een rot zicht.
Zie hier het resultaat!

Het is puur voor het uiterlijk, ik denk niet dat het wat doet qua demping!
Maar je snapt wel ik ga die andere natuurlijk ook nog even doen!
2cv Vert Bambou '79
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
Gisteren weer een beetje aan de eend geklust.
Heb de eend nog eens een beetje verlaagd, nou ja een beetje....

Tevens alle kachelslangen ingepakt met uitlaat isolatieband, nog geen foto van. Maar zelf vind ik het wel netjes.
Trouwens de hoogte van de eend gaat weer omhoog, dit is geen practiche hoogte als je alleen avo's hebt als aanpassing.

Heb de eend nog eens een beetje verlaagd, nou ja een beetje....

Tevens alle kachelslangen ingepakt met uitlaat isolatieband, nog geen foto van. Maar zelf vind ik het wel netjes.
Trouwens de hoogte van de eend gaat weer omhoog, dit is geen practiche hoogte als je alleen avo's hebt als aanpassing.

2cv Vert Bambou '79
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster