dubbele achteras pickup bij Duckservice
dubbele achteras pickup bij Duckservice
Hallo,
weet iemand hoe de achtervering is geconstrueerd van de dyane pickup met dubbele achteras die bij Duckservice te koop staat?
met vriendelijke groet,
René
weet iemand hoe de achtervering is geconstrueerd van de dyane pickup met dubbele achteras die bij Duckservice te koop staat?
met vriendelijke groet,
René
-
- Regelmatige poster
pick-up
kom maar even langs hij staat hier om de hoek bij een meubelbedrijf
wat niet kan doen we lekker toch
In mijn hoofd zit al jaren een 4 deurs Acadyane*....... (gelukkig verder geen stemmetjes) waaraan zit jij te denken??
* Dus een gewone Dyane-body achter de achterdeuren afzagen en er een acadyane_bak aanplakken...
Als je foto's hebt gemaakt gaarne plaatsen, kunnen we allemaal iets van leren.... of gewoon plaatjes kieke....
* Dus een gewone Dyane-body achter de achterdeuren afzagen en er een acadyane_bak aanplakken...
Als je foto's hebt gemaakt gaarne plaatsen, kunnen we allemaal iets van leren.... of gewoon plaatjes kieke....
rene220 schreef:zo, dat heb je snel gedaan! ik ga denk ik toch voor mijn optie. Al vind ik optie 5 ook erg leuk!!! Naam vind ik wel wat, Acadiane XL is niet echt wat?
Bij optie 5 moet ik aan een CX Tissier denken.
De naam kwam inderdaad net tevoorschijn toen ik in paint zat te knippen en plakken.....
mag je gebruiken hoor, ik vind hem wel passen...
Het mooiste vind ik hieraan altijd dat als je het zo maakt alsof het origineel uit de fabriek komt...
Nou succes ermee, ik vind het nu al een gaaf project....
p.s. had je nog foto's gemaakt van de dubbele achteras-constructie, zal toch wel....
De hint was om de foto's hier te plaatsen.......rene220 schreef:Tissiers vind ik ook erg mooi
Foto's gemaakt en uitleg van wusten-fuchs! Dit gaat wel lukken.......denk ik.
Nu eerst onderdelen verzamelen, zoek nog een achterkant van een acadiane. achteras, chassis en opbouw... En daarna maar een topic openen bij restauraties/ verbouwingen.