Blanke lak spuitwerk
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Blanke lak spuitwerk
Aan de buitenkant van de koets wordt deze meestal in de blanke lak gezet. Ik heb nu de mogelijkheid om ook de binnenkant erin te laten zetten net als de rolkooi en bijv binnenkant achterklep. Is dit aan te raden ivm krassen of heeft het geen meerwaarde.
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
Mini cooper '11
-
- Moderator
-
- Moderator
Is afhankelijk van welke lak hij gebruikt, bij een autocryl hoeft dat niet. Maar als je de mogelijkheid hebt, zoals je zegt, zou ik een basecoat met blank wel doen.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik heb geen idee wat voor soort lak erop gaat of zit. Maar met dat cryl klinkt wel bekend.
Maal als buitenkant wel in de blanke lak staat en de rolkooi bijv niet en je rijdt met open dak dan zie je toch glans verschil. Tenminste dat denk ik
Maal als buitenkant wel in de blanke lak staat en de rolkooi bijv niet en je rijdt met open dak dan zie je toch glans verschil. Tenminste dat denk ik
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Nou vandaag nog wat spullen opgehaald en het glimt als een tiet.
Op de onderdelen die ik nu opgehaald heb (accubak) zit geen blank lak en het ziet eruit als een glazen blauwe knikker zo glanzend. Ik dacht alleen binnenkant van de auto en dan met name de vloer en de rolkooi waar je toch iedere keer aan pakt met in en uitstappen en met je voeten tegenaankomt dat het dan sterker is en minder snel krast en/of vuil wordt
Op de onderdelen die ik nu opgehaald heb (accubak) zit geen blank lak en het ziet eruit als een glazen blauwe knikker zo glanzend. Ik dacht alleen binnenkant van de auto en dan met name de vloer en de rolkooi waar je toch iedere keer aan pakt met in en uitstappen en met je voeten tegenaankomt dat het dan sterker is en minder snel krast en/of vuil wordt
Who let the duck out!!
Mini cooper '11
Mini cooper '11