Jb Customs Dyane
-
- Regelmatige poster
haha als je ook goed kijkt zie je dat eigenlijk alles met cusi gedaan is, dus eigenlijk hardsolderen ja.
maar zelfs dan trekt alles als een gek krom. ach als de motorkap klaar is heb ik het meeste al gehad zowat. de rest zijn stukken die niet in het zicht komen dus niet perfect strak hoeven. of zulke kleine stukken dat het niet kan trekken.
maar zelfs dan trekt alles als een gek krom. ach als de motorkap klaar is heb ik het meeste al gehad zowat. de rest zijn stukken die niet in het zicht komen dus niet perfect strak hoeven. of zulke kleine stukken dat het niet kan trekken.
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
het is ondertussen ook mijn dagtaak geworden zowat. tussen door nog beetje frezen. haha maar ben nu met de gechannelde eend bijna klaar, en dan ga ik vollop aan mijn dyane werken om die in 2 maanden verbreed te krijgen.
odertussen ook nog een blok aan verbouwen en een motor om aan het bouwen tot bobber haha.
alleen kom ik plaats te kort!! ik heb waarschijnlijk een peugot uit 1930 erbij gekocht om een rat rod van te bouwen. maarja ruimte is er niet haha
odertussen ook nog een blok aan verbouwen en een motor om aan het bouwen tot bobber haha.
alleen kom ik plaats te kort!! ik heb waarschijnlijk een peugot uit 1930 erbij gekocht om een rat rod van te bouwen. maarja ruimte is er niet haha
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
ik heb trouwens nog opzoek naar een slecht 2cv blok! hoeft niet te lopen enzo als de buiten kant maar compleet is, dus carters/ cilinders koppen / kleppendeksels en spruitstuk / slechte carb. / slechte vulpijp ofzo.
het gaat puur een blok voor de sier worden dus het hoeft allemaal niet goed te zijn maar ook niet kapot / vol deuken ofzo. moet na opnieuw spuiten gewoon er netjes uitzien.
het gaat puur een blok voor de sier worden dus het hoeft allemaal niet goed te zijn maar ook niet kapot / vol deuken ofzo. moet na opnieuw spuiten gewoon er netjes uitzien.
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
ziet er strak uit! hoeveel cm heb je em nu gechanneled? en het schutbord heb je er in zijn geheel hoger in geplaatst om ruimte te maken bij de pedalen? en voor de vooras natuurlijk, anders kom je daar ook nog tegenaan!
mijn volgende project zit al weer in mijn hoofd
mooi werk! en leuk om te zien!
greetzzzzzzz, Rusty

greetzzzzzzz, Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Regelmatige poster
12cm gechanneld, ik heb het schutbord omhoog geplaatst omdat ik een bijna orginele voetenbak gebruik, daardoor past een vooras ook zowieso.rusty schreef:ziet er strak uit! hoeveel cm heb je em nu gechanneled? en het schutbord heb je er in zijn geheel hoger in geplaatst om ruimte te maken bij de pedalen? en voor de vooras natuurlijk, anders kom je daar ook nog tegenaan!
greetzzzzzzz, Rusty

hij is weer terug naar zn eigenaar! nu zal hij over een half jaartje ofzo wel weer hiet terug komen om nog wat dingen aan te passen! spatborden, motorkap, stuurkolom, gordels enzo moeten allemaal nog gedaan worden. maar dat is voor later