Spookeend V2.0 !
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1907
- Lid geworden op: wo 10 sep, 2003 19:33
- Locatie: Brielle
- Contacteer:
langzaamaan, wordt het wat....
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1907
- Lid geworden op: wo 10 sep, 2003 19:33
- Locatie: Brielle
- Contacteer:
Deurvang dingen er weer opgezet. Wilde eigenlijk oude types slotvangers, maar de koets werkte niet echt mee. Er horen weer net andere op als die ik al had, en was er ff klaar mee. Dus van de rode koets de vangers maar overgezet.
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1907
- Lid geworden op: wo 10 sep, 2003 19:33
- Locatie: Brielle
- Contacteer:
amps depending on material thickness and quality.... 4 setting on the machine, have to look into the actual amp numbers (if needed?)
and yes, we tried the 0.8 mm wire, but it was more easy to weld 0.6 mm.
and yes, we tried the 0.8 mm wire, but it was more easy to weld 0.6 mm.
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- bartje2212
- Regelmatige poster
- Berichten: 472
- Lid geworden op: za 13 mei, 2006 14:57
- Locatie: Zeist
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1907
- Lid geworden op: wo 10 sep, 2003 19:33
- Locatie: Brielle
- Contacteer:
Sinds September niets meer gedaan...
Ik heb er veel moeite mee, maar ik krijg het niet voor elkaar, het hoeft ook niet meer, de drive is er niet, de moeite teveel, ik weet het niet..... Nieuwe baan, veel energie, thuis druk, lekker met de kinderen, een andere gezinsbak, nog teveel in huis te doen, ook wel eens even niets hoeven doen, veel, heel veel excuses, maar ik moet een knoop doorhakken....
Het is meer en meer een last dan een tof project....
Had ik maar, was ik maar, etc enz....
Ik heb er veel moeite mee, maar ik krijg het niet voor elkaar, het hoeft ook niet meer, de drive is er niet, de moeite teveel, ik weet het niet..... Nieuwe baan, veel energie, thuis druk, lekker met de kinderen, een andere gezinsbak, nog teveel in huis te doen, ook wel eens even niets hoeven doen, veel, heel veel excuses, maar ik moet een knoop doorhakken....
Het is meer en meer een last dan een tof project....
Had ik maar, was ik maar, etc enz....
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: di 30 aug, 2005 22:05
- Locatie: Zierikzee
- Contacteer:
Neeeeee, ga je toch niet stoppen he!!!!
Na bijna drie jaar ken ik dat dipje maar al te goed al twee keer mee te maken gehad tot bijna verkoop op marktplaats aan toe nu vol goeie moed verder naar de laatste meters!!!!!
Laatst gewijzigd door Ducksen op di 25 feb, 2014 00:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 318
- Lid geworden op: wo 22 feb, 2012 20:30
- Locatie: Netherlands
He, Spookeend : NIET OPGEVEN HE !!
We herkennen dat denk ik allemaal wel tijdens een lang project - het bekende dipje - probeer hulp te mobiliseren vanuit de eenden-kennissenkring -forumleden om over het dipje te geraken. Plaats een roep om hulp op dit forum, bedenk wat, maar gooi de gedachte van OPGEVEN per direct in de prullebak !
Woon zelf in Friesland en heb een lasapparaat waarmee je kunt hardsolderen / lassen met CuSi = lees : lagere temperaturen, minder snel doorbranden. Afstand is te groot waarschijnlijk, maar anders breng je hem en las ik hem voor je af.
NIET OPGEVEN !! denk erom
We herkennen dat denk ik allemaal wel tijdens een lang project - het bekende dipje - probeer hulp te mobiliseren vanuit de eenden-kennissenkring -forumleden om over het dipje te geraken. Plaats een roep om hulp op dit forum, bedenk wat, maar gooi de gedachte van OPGEVEN per direct in de prullebak !
Woon zelf in Friesland en heb een lasapparaat waarmee je kunt hardsolderen / lassen met CuSi = lees : lagere temperaturen, minder snel doorbranden. Afstand is te groot waarschijnlijk, maar anders breng je hem en las ik hem voor je af.
NIET OPGEVEN !! denk erom
BARE METAL CAR
Mijn project van een paar maanden sleept zich ook al 2 1/2 jaar voort. Ik herken het wel. Gezin is ook leuk. Lekker met de kleine man op de bank of in d avond in je eentje de schuur in. Dat is niet altijd leuk. Ook hier een nieuwe baan, tussendoor verhuisd, verbouwd, huis geschilderd en ga zo maar door. Wat inderdaad wel goed werkt, is hulp zoeken. Met zijn tweeen gaat alles 3 x zo snel en het is ook een stuk gezelliger. Maar het moeilijkste is toch om de draad weer op te pakken na een half jaar.
- renate
- Regelmatige poster
- Berichten: 170
- Lid geworden op: do 26 aug, 2010 15:36
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
Ook ik ken die dip.
Wat voor mij af en toe werkt is een makkelijk "deel" aanpakken dat snel resultaat oplevert.
Ook mijn topic op autoweek "dwingt " mij om gewoon weer iets aan te pakken en te publiceren. Ik heb een paar lezers die ik hiermee inspireer en vervolgens mijzelf weer inspireer.
Hoewel ik met een Renault 4 bezig ben en mijn Aca ook cosmetisch hoognodig aandacht moet hebben, een simca 1000 waar nieuwe C-stijlen in moeten, een Renault Dauphine waarbij de remmen gereviseerd moeten worden, De camper die binnenkort weer uit de stalling komt waar nog een nieuwe luifel op gemaakt moet worden, op vakantie gaan en als we terug zijn de achtergevel van het huis geschilderd moet worden, wéér op vakantie moeten om daarna nog steeds met de Renault 4 verder moet omdat ik deze in 2016 klaar wil hebben want dan wordt ze 50 jaar.
Tussen de bedrijven door neem ik ook nog lasklussen aan en adviseer anderen bij hun klussen aan hun "oudijzer".
Ohja, ik vergeet het bijna ik heb nog een gezin, werk en (af en toe) een sociaal leven.
Kortom: alle tijd en ik heb een mooi leven.
Als ik iets voor je kan betekenen in de zin van praktische- of geestelijke hulp, PB je maar. Ik kom zo naar je toe.
En verder: zoals de anderen zeggen NIET stoppen!!!
Greetzz Renate.
Wat voor mij af en toe werkt is een makkelijk "deel" aanpakken dat snel resultaat oplevert.
Ook mijn topic op autoweek "dwingt " mij om gewoon weer iets aan te pakken en te publiceren. Ik heb een paar lezers die ik hiermee inspireer en vervolgens mijzelf weer inspireer.
Hoewel ik met een Renault 4 bezig ben en mijn Aca ook cosmetisch hoognodig aandacht moet hebben, een simca 1000 waar nieuwe C-stijlen in moeten, een Renault Dauphine waarbij de remmen gereviseerd moeten worden, De camper die binnenkort weer uit de stalling komt waar nog een nieuwe luifel op gemaakt moet worden, op vakantie gaan en als we terug zijn de achtergevel van het huis geschilderd moet worden, wéér op vakantie moeten om daarna nog steeds met de Renault 4 verder moet omdat ik deze in 2016 klaar wil hebben want dan wordt ze 50 jaar.
Tussen de bedrijven door neem ik ook nog lasklussen aan en adviseer anderen bij hun klussen aan hun "oudijzer".
Ohja, ik vergeet het bijna ik heb nog een gezin, werk en (af en toe) een sociaal leven.
Kortom: alle tijd en ik heb een mooi leven.
Als ik iets voor je kan betekenen in de zin van praktische- of geestelijke hulp, PB je maar. Ik kom zo naar je toe.
En verder: zoals de anderen zeggen NIET stoppen!!!
Greetzz Renate.
Doe vandaag niet wat je morgen ook nog kunt uitstellen.
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1917
- Lid geworden op: di 7 sep, 2010 09:17
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
he, spookeend, welkom in de wondere wereld van de eendenrestaurateurs.
ken je dat verhaal van die man die een ander chassis onder een eend ging bouwen?
en toen bleek het nieuwe chassis niet goed
en de volgende ook niet
en de volgende ook niet (bleek toen de koets er al op zat)
en de vierde was wel goed......
Zonder af en toe een beetje peptalk was het niet af gekomen. Nu alleen nog de CO2 afstellen en de APK moet goed zijn.
En trots............
keep up the good work!
Rob
ken je dat verhaal van die man die een ander chassis onder een eend ging bouwen?
en toen bleek het nieuwe chassis niet goed
en de volgende ook niet
en de volgende ook niet (bleek toen de koets er al op zat)
en de vierde was wel goed......
Zonder af en toe een beetje peptalk was het niet af gekomen. Nu alleen nog de CO2 afstellen en de APK moet goed zijn.
En trots............
keep up the good work!
Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht